Telekom Srbija do të zgjerohet edhe në tregjet e Gjermanisë dhe Zvicrës

Vladimir Lucic, Drejtor i Përgjithshëm, zbuloi se Telekom Srbija operoi me sukses edhe gjatë krizës më të madhe botërore të shkaktuar nga koronavirusi.

Kemi arritur rritje të të hyrave prej 15,7 miliardë dinarë, theksoi Luçiq, me rastin kur Telekom Srbija, me brendin e saj MTS, është sponsor i ri titullar i Kombank Hall, ish Salla e Shtëpisë së Sindikatave.

“Më vjen mirë që këtë vit nënshkruam një marrëveshje sponsorizimi me një institucion që është sinonim i kulturës, sepse sivjet MTS feston 25 vjet të ekzistencës. Telekomi fitoi 108 miliardë dinarë vitin e kaluar, që është 15.7 miliardë më shumë se në vitin 2020”. Kjo është dëshmi se ne bëmë mirë kur filluam prodhimin e serialeve vendase katër vjet më parë dhe bëmë një kanal Superstar, duke ndjekur shembullin e HBO. Sot ne i shesim serialet tona në katër kontinente. Ne vazhdojmë me këtë praktikë”, tha Lucic.

“Gjëja më e rëndësishme për kompaninë tonë është se të gjitha investimet në përmbajtje, jo vetëm në serialet filmike, por në radhë të parë në programet sportive, si dhe zhvillimi i rrjetit optik, infrastrukturës cilësore celulare dhe operatorëve kabllorë, kanë rezultuar në rritjen e përshpejtuar të Të ardhurat. Kemi pasur një të ardhur rekord prej më shumë se 150 miliardë dinarë në nivel grupi, nga të cilat 108 vetëm në Serbi dhe gjatë krizës së koronavirusit kemi rritur të ardhurat me 15.7 miliardë vetëm në një vit. Kjo konfirmon se Telekomi është bërë rajonal. lider me potencial të fuqishëm zhvillimi. Përveçse jemi kompani lider në Serbi, Bosnje dhe Hercegovinë, Mal të Zi, ne tashmë jemi zgjeruar në tregun e Maqedonisë së Veriut, në Kroaci dhe Slloveni, dhe këtë vit do të zgjerohemi si operator celular në tregje të Gjermanisë dhe Zvicrës”, ka njoftuar Lucic.

Back to top button