Lajme

Rregullorja e re për regjistrim e automjeteve hyn në fuqi nga 5 Korriku

Pronarët e më shumë se 100,000 automjeteve në Serbi do të kenë një problem të madh në regjistrimin e një makine nga 5 korriku, kur sasia e gazrave të shkarkimit do të matet në inspektimin teknik.

Nëse do të kishte një dilemë nëse policia e trafikut do të heqë dorë nga kontrolli më i rreptë teknik brenda një muaji e gjysmë, tani është padyshim e qartë se nuk do të jetë kështu. Kështu, pronarët e më shumë se 100,000 automjeteve gjithashtu do të kenë frikë nga një inspektim më i rreptë teknik pas 5 korrikut, pasi që, sipas ekspertëve, të paktën po aq katër rrota nuk do të jenë në gjendje të regjistrohen për shkak të sasisë së pahijshme të gazrave të shkarkimit ose konvertuesit katalitik të dëmtuar ose mungesa e asaj pajisje.

Për shkak të kësaj, shpresa e pronarëve, mbi të gjitha, e katër rrotave të vjetra, se policia e trafikut do të hiqte dorë nga ky rregull më i rreptë në minutën e fundit, po digjej. Sidoqoftë, policia e trafikut pretendon se nuk do të ketë asnjë koncesion.

– Nuk do të ketë lehtësim. Matja e gazit të shkarkimit në inspektimin teknik do të futet në 5 korrik, siç është planifikuar tashmë nga ndryshimet në Ligjin për Sigurinë në Trafik tre vjet më parë. Mund të thuhet se ne tashmë jemi vonë me këtë rregull në mënyrë që çdo vonesë e mëtejshme të jetë joproduktive. 80-90 përqind e linjave të inspektimit teknik tashmë kanë blerë pajisje për matjen e kontrollit teknik – tregojnë ata në policinë e trafikut.

Shumë pronarë të automjeteve tashmë janë duke u përgatitur për një kontroll më të rreptë teknik, kështu që ata blejnë një konvertues katalitik, çmimi i të cilit varion nga 50 deri në 1,500 euro, në varësi të faktit nëse është universal, zëvendësues apo origjinal, domethënë, në varësi të markës së makinës.

Duke pasur parasysh çmimin e katalizatorit, shumë kanë parë një rishikim më të ashpër teknik si një mundësi për një biznes të ri fitimprurës, kështu që ata të shesin ose marrin me qira këtë pajisje.

Se ky është një biznes potencialisht fitimprurës dëshmohet edhe nga veprimi i Ministrisë së Brendshme në mes të shkurtit në Zrenjanin, gjatë të cilit policia arrestoi katër persona pasi vodhën katalizatorë nga katër makina dhe u përpoqën të hiqnin këto pajisje me tre automjete.

Marrja me qira e katalizatorit

Nga ana tjetër, ju mund të gjeni reklama në internet që marrin me qira katalizatorë për inspektim teknik për 15 euro.

– Nuk mund të kaloni inspektimin teknik për shkak të mungesës së katalizatorit? A është e shtrenjtë opsioni i instalimit të një të ri? Merrni me qira një konvertues katalitik për periudhën e inspektimit teknik. Çmimi 15 euro (çmimi përfshin një periudhë prej 48 orësh, kohën për të cilën mund të instalohet dhe shkoni për një kontroll teknik) – lexohet në një nga reklamat.

Punonjësit e shërbimeve të shkarkimit të cilët janë të njohur mirë me gjendjen aktuale të katalizatorëve në Serbi e dinë më së miri se marrja me qira e një konverteri katalitik mund të sjellë fitime të mira.

– Të paktën 100,000 automjete në Serbi kanë probleme me gazrat e shkarkimit. Këto janë makina, konverteri katalitik i të cilave është bllokuar, hequr ose zëvendësuar me një tenxhere ose një tub. Shumë pronarë të automjeteve heqin konverterin katalitik për të kursyer gjithashtu karburant. Sidoqoftë, çështja e gazrave të shkarkimit nuk është vetëm çështje e katalizatorëve – ata paralajmërojnë në një shërbim shkarkimi në Beograd.

Siç thonë ata, një makinë mund të lëshojë një sasi të pahijshme të gazrave të shkarkimit edhe kur ka konverterin e duhur katalitik.

– Nëse motori është i keq dhe, për shembull, konsumon një litër vaj për 10,000 kilometra, atëherë katalizatori nuk mund të ndihmojë. Prandaj, do të ishte mirë që Ministria e Brendshme të specifikojë se çfarë saktësisht do të bëhet në inspektimin teknik në lidhje me gazrat e shkarkimit nga 5 korriku. A do të kërkohet nga automjeti të lëshojë sasinë e përshkruar të gazrave të shkarkimit ose thjesht të ketë konverterin e duhur katalitik – na thonë ata në shërbim.

Kjo është arsyeja pse shumë shërbime të shkarkimit shtyjnë të gjithë punën në lidhje me konverterin katalitik.

– Për shembull, nuk mund të garantoj pronarin e automjetit që ai do të kalojë inspektimin teknik kur të zëvendësoj konverterin katalitik nëse ne as nuk dimë se çfarë kërkohet specifikisht në atë inspektim – theksojnë ata në shërbim.

Universale, origjinale ose zëvendësuese
Diapazoni i çmimeve të katalizatorëve është shumë i madh.

– Më të lirë janë katalizatorët universalë që kushtojnë nga 6,000 në 12,000 dinarë dhe mund të zgjasin nga 50,000 deri në 100,000 kilometra. Pastaj, ju keni katalizatorë zëvendësues që importohen nga jashtë, siç janë, të themi, katalizatorë “imasaf”, çmimi i të cilëve, në varësi të automjetit, varion nga 200 deri në disa qindra euro. Më në fund, ka katalizatorë origjinal, të cilët mund të kushtojnë deri në 1,500 euro – shpjegojnë ata në shërbim.

Për shembull, katalizatori zëvendësues “imasaf” për “Fiat Punta” nuk është aspak i lirë.

– Çmimi sillet ndërmjet 40,000 dhe 45,000 dinarë, por duhet ta pranoj që nuk mbaj mend që në dy vitet e fundit, dikush të pyeste për katalizatorin për “Fiat Punto”. Në disa automjete, konverteri katalitik duhet të ndryshohet së bashku me degën e motorit, gjë që ndikon gjithashtu në çmim – theksojnë ata në shërbim.

Në automjetet me benzinë, konvertuesi katalitik zakonisht ndodhet në një nga dy vendet, dhe është e mundur të kontrolloni korrektësinë e tij në tre mënyra.

Në varësi të modelit, konvertuesit katalitikë mund të qëndrojnë në vende të ndryshme, por ato janë më së shpeshti në degën e shkarkimit të motorit ose përpara tenxheres së përparme, në mes të makinës – thonë ata në shërbim.

Tre mënyra për të kontrolluar

Eshtë e mundur të kontrollohet nëse katalizatori i plotë është atje vizualisht, por edhe me ndihmën e një objekti metalik.

– Nëse tingulli është i shurdhër kur një objekt metalik godet katalizatorin, kjo do të thotë që përmbajtja e katalizatorit është e plotë. Në rast se katalizatori bie, kjo do të thotë që është i zbrazët, dmth nuk funksionon – ata tregojnë në një nga shërbimet e shkarkimit dhe shtojnë se mungesa e katalizatorit mund të sinjalizohet nga një dritë e verdhë në panelin e instrumentit, i njohur si ” kontrolloni motorin “.

Related Articles

Back to top button