Ku duhet vendosur zinxhirët për borë në të gjitha rrotat apo përpara apo mbrapa?
Përgjigja nuk është aspak e thjeshtë, sepse jo çdo sistem me katër rrota është i njëjtë, shkruan faqja Polovni automobili.
Në rastin e makinave me rrota të përparme ose të pasme, situata është e qartë – zinxhirët janë montuar në rrotat e drejtimit. Sidoqoftë, kur zotëroni një automjet me të gjitha rrotat dhe keni vetëm një palë zinxhirë, pyetja është nëse duhet t’i vendosni përpara ose prapa?
Shumë do t’i përgjigjen topit të parë, “Epo nëse është vozitje me të gjitha rrotat, atëherë zinxhirët shkojnë me të gjitha rrotat.” Gabim!
Nuk është aspak e thjeshtë – sepse jo çdo sistem me 4 rrota është i njëjtë. Përkundrazi, ato mund të ndryshojnë në mënyrë drastike.
Disa makina kanë lëvizje të përhershme me të gjitha rrotat, dhe disa kanë vetëm drejtimin e rrotave të para, ndërsa ato të pasmet kërcejnë për të shpëtuar kur ato e përparme rrëshqasin.
Gjithashtu, i njëjti model mund të bëhet në disa versione:
1) vetëm me rrota të përparme
2) me lëvizje me të gjitha rrotat, por ku automatizimi kontrollon gjithçka, në mënyrë që në kushte normale, vetëm rrotat e përparme të “tërheqin”, ndërsa makina e pasme aktivizohet kur është e nevojshme, dmth. kur rrotat e përparme rrëshqasin
3) njësoj si në pikën 2), por shoferi gjithashtu ka mundësi të aktivizojë vozitje të përhershme në të gjitha rrotat nëse dëshiron
Ka shumë versione në treg për të përshkruar ndryshimet dhe sesi këto ndryshime ndikojnë në sjelljen e sistemeve me të gjitha rrotat kur zinxhirët janë në pjesën e përparme, të pasme ose me të gjitha rrotat.
Atëherë, si mund të di ku të montoj zinxhirët e borës?
Nuk ka asnjë rregull universal në të cilin janë montuar rrotat (para, pas ose të gjitha) zinxhirët e dëborës.
Kjo është arsyeja pse ju duhet të lexoni manualin e makinës – atje do të gjeni informacione në lidhje me versionin e makinës që keni.
Për shumicën VETYM në rrotat FRONT
Vetëm për shkak se një makinë ka lëvizje me të gjitha rrotat nuk do të thotë që ju duhet të vendosni zinxhirë dëbore në të gjitha rrotat. Përkundrazi, shumica e prodhuesve shprehimisht thonë se vendoset vetëm një palë zinxhirë, dhe në shumicën e rasteve vetëm në rrotat e përparme.
Kjo është situata me shumicën e automjeteve me të gjitha rrotat, pavarësisht nga:
a) lloji dhe mënyra e funksionimit të sistemit të drejtimit të të gjitha rrotave
b) versioni i trupit – makinë klasike, SUV, crossover …
Sidoqoftë, me siguri dikush do të pyesë veten se çfarë do të ndodhte nëse zinxhirët do të montoheshin edhe në rrotat e pasme?
Ne me të vërtetë nuk mund të themi derisa të testojmë në kushte reale. E gjitha varet nga mënyra e funksionimit të makinës në të gjitha rrotat, kushtet e vozitjes, thellësia dhe karakteristikat e borës (varet nëse dhe sa do të rrëshqasin rrotat) …
Me disa VETEM në rrotat e pasme
Ka “përjashtime” të tilla si Jeep Grand Cherokee dhe Jeep Wrangler, ku zinxhirët e dëborës janë montuar vetëm në rrotat e pasme – kështu është shkruar në udhëzimet.
Sidoqoftë, jo çdo Jeep është i njëjtë, kështu që në disa modele të tjera të kësaj marke, zinxhirët janë montuar vetëm në rrotat e përparme, megjithëse ato kanë lëvizje me të gjitha rrotat.
Gjë është se ata kanë sisteme të ndryshme të drejtimit të të gjitha rrotave edhe pse ato janë e njëjta markë.
Për disa në të gjitha rrotat (por jo domosdoshmërisht)
Kur bëhet fjalë për p.sh. Mercedes G klas dhe Mercedes GLE, ata duhet të montojnë zinxhirë dëbore në të gjitha rrotat.
Sidoqoftë, nëse keni vetëm një palë zinxhirë, atëherë ato vendosen në rrotat e pasme – për një stabilitet më të mirë gjatë frenimit, siç shkruhet në udhëzimet.
Dhe kur bëhet fjalë për Hyundai ix35 ose Santa Fe, zinxhirët shkojnë në të 4 rrotat. Por nëse keni vetëm një palë zinxhirë, atëherë i montoni në rrotat e përparme, ndryshe nga automjetet Mercedes që renditëm si shembull.
Përfundim
Pra – nuk ka rregulla universale.
Ju duhet të lexoni manualin për makinën tuaj për të ditur se në cilat rrota duhet të montoni zinxhirët e dëborës.