Si do të shkojnë nxënësit në shkollë nga e hëna?
Ministria e Arsimit bëri të ditur se nxënësit do të shkojnë në shkollë javën e ardhshme, pra nga e hëna, 15 nëntor.
Ekipi për monitorimin dhe koordinimin e zbatimit të masave parandaluese në punën e shkollave ka vendosur që nga e hëna, më 15 nëntor, të aplikojë modelin e dytë të organizimit të punës edukativo-arsimore, përkatësisht mësimin e kombinuar, në shkollat e mesme në tri pushtetet lokale: Beograd, Veliko Gradisht dhe Nishit.
Sipas njoftimit të Ministrisë së Arsimit, modeli i dytë i mësimdhënies nënkupton se procesi arsimor organizohet duke ndërthurur mësimin e drejtpërdrejtë dhe mësimin në distancë dhe klasat ndahen në grupe.
Përpara marrjes së vendimit, për çdo vetëqeverisje lokale, gjendja e përgjithshme epidemiologjike, të dhënat nga survejimi për Covid-19 tek nxënësit dhe mësuesit, si dhe të dhënat për grupimet e identifikuara të pacientëve, pra numri i klasave dhe grupeve që janë zhvendosur në një tjetër dhe/ose modeli i tretë i mësimdhënies për shkak të sëmundjes së nxënësve.
Në të gjitha shkollat e tjera fillore dhe të mesme në Serbi, zbatohet modeli i parë i organizimit të punës edukative-arsimore, që nënkupton mësimin e drejtpërdrejtë në shkolla.
Sipas të dhënave nga mbikëqyrja e marrë nga sistemi elektronik “Shërbimi i Shëndetit Publik” të dorëzuar në Ministrinë e Arsimit, Shkencës dhe Zhvillimit Teknologjik nga Instituti për Shëndet Publik “Milan Jovanoviq Batut” në javën nga 1 nëntori deri më 7 nëntor. Në vitin 2021, numri i nxënësve të sëmurë të shkollës nga 6 deri në 18 vjeç, kishte 1667 (0.22 për qind) pacientë.
Në shkollat fillore dhe të mesme në Serbi ka gjithsej 45 (0,12 për qind) paralele (16 e më pak nxënës), të cilat kanë ndryshuar mënyrën e organizimit të punës nga puna e drejtpërdrejtë në mësimet online në 10 ditët e fundit kalendarike për shkak të së paku tre rastet e infektimit të nxënësve në klasë.
Janë gjithsej 406 (1,07 për qind) paralele (17 nxënës e më shumë) të cilët për shkak të të paktën dy rasteve të infektimit të nxënësve në klasë, kanë ndryshuar mënyrën e organizimit të punës nga modeli i drejtpërdrejtë në atë të kombinuar në 10 kalendarin e fundit. ditë dhe 48 (0,13 për qind) grupe në të cilat modeli i kombinuar i mësimdhënies kaloi në online (dukesë tre raste të infektimit të nxënësve) në 10 ditët e fundit kalendarike.