Shumë më rigoroz kontrolli teknikë
Sa më rigoroz u bë kontrolli teknik në mesin e vitit të kaluar, shumëkush e merr vesh vetëm në fillim të këtij viti, pasi për herë të parë përballet me kontrollin e korrektësisë së automjeteve sipas, me kusht, rregullave të reja.
Kontrolli i korrektësisë së mjetit ka qenë aq më i rreptë që nga 5 korriku i vitit të kaluar, sa në shumë linja të kontrollit teknik, tashmë çdo e treta makinë nga e para kalon testin e korrektësisë për regjistrim.
Kontrolli teknik bie, ndër të tjera, për shkak se nuk ndizet njëra dritë në targa ose sepse nuk funksionon spërkatësi i xhamit.
Sa rigoroz u bë kontrolli teknik nga mesi i vitit të kaluar, shumë veta e kuptojnë vetëm në fillim të këtij viti, pasi për herë të parë po përballen me kontrollin e korrektësisë së automjeteve sipas, me kusht, rregullave të reja. Dhe risia më e madhe në fakt nuk është rregulli por mënyra e kontrollit të kontrollit teknik.
Kamerat në vend të kamerave
Gjegjësisht, nga 5 korriku i vitit të kaluar, të gjitha linjat e kontrollit teknik duhet të mbulohen me kamera apo video vëzhgim.
Kjo do të thotë që praktikisht nuk ka më “të shikojmë nëpër gishta” për shkak të një defekti të vogël apo mosfunksionimit të makinës.
Punonjësit në një nga inspektimet teknike në Vozhdovac shpjegojnë se si duket në praktikë.
“Më herët ne kemi qenë të detyruar të fotografojmë makinën në kontroll teknik nga përpara, mbrapa, majtas dhe djathtas dhe pastaj mund të bënim si të donim, por që nga 5 korriku i vitit të kaluar nuk mund ta bëjmë më këtë sepse kontrolli ynë teknik Linja është e mbuluar me kamera”, sqarohet në një nga kontrollet teknike.
Siç thonë ata, për këtë arsye nuk mund të mbyllin më njërin sy për shkak të një mosfunksionimi të vogël.
Që një makinë të kalojë kontrollin teknik duhet të ketë sinjalistikë drite absolutisht korrekte, përveç dritave ndezëse, fenerëve, ndalesave, nënkupton edhe dritë mbrapa.Dhe jo vetëm kaq, por edhe llamba të sakta në targa. makina nuk mund të kalojë testin rrugor”.
Spërkatësi i xhamit duhet të jetë absolutisht i saktë.
“Fshirësit e xhamit dhe fshirësja e xhamit duhet të funksionojnë. Nëse nuk ka lëng për larjen e xhamit, punonjësi kontrollon nëse motori i nxjerrjes së lëngut është në punë. Do të thotë, ai kontrollon nëse spërkatësi po gumëzhin. Nëse automjeti po gumëzhin. mund të kalojë teknikisht “Nuk mund të regjistrohet asnjë mjet që nuk ka fshirëse në xhamin e pasëm, nëse e ka në fabrikë. Tani kjo nuk është kusht për regjistrimin e automjetit”, theksojnë në kontroll teknik.
Frena mund të kapet, por disku mund të jetë i shtrembër …
Si më parë, korrektësia e sistemit të frenave, sinjalizimit dhe kontrollit pranë trupit është gjëja më e rëndësishme në kontrollin teknik.
Kontrollojme frenat e perparme, te pasme dhe te parkimit.Ndodh qe frena e perparme te jete e testuar dhe ‘kape’ mire por disku eshte shume i shtrembër ose ovaliiteti i diskut nuk eshte i mire gje qe ben te bjere automjeti ne inspektim. ndodh që frenat e pasme të frenojnë mirë, por fajin e ka daullja, prandaj rul i kompjuterizuar raporton një mosfunksionim”, sqarojnë ata në kontrollin teknik.
Për fat të mirë për shumë drejtues, detyrimi që çdo automjet duhet të ketë një katalizator (nëse është instaluar në fabrikë) është shtyrë për në vitin 2023.
“Për shkak të sasisë së tepërt të gazrave të shkarkimit bie në kontroll teknik, por jo aq shpesh, gazrat e shkarkimit jo domosdoshmërisht lidhen me katalizatorin apostrofoni në kontroll teknik.
Çatia rrëshqitëse duhet të funksionojë, çatia e diellit nuk ka pse të funksionojë
Meqenëse kontrolli teknik ishte shtrënguar më 5 korrik të vitit të kaluar, automjetet me të cilat nuk hapej çatia nuk mund të regjistroheshin.
“Megjithatë, me kalimin e kohës, kjo nuk kërkohet më nga pronarët e automjeteve sepse vlerësohet se nuk cenon sigurinë. Nga ana tjetër, kabriolet nuk mund të kalojnë teknikisht nëse çatia e tyre e lëvizshme nuk funksionon. Gjithashtu, kontrolli dështon nëse, të themi Nuk mund të hapet plotësisht xhami i përparmë apo i pasmë”, thonë ata në kontrollin teknik dhe shtojnë se kontrollin teknik tani e ka më të vështirë ta kalosh në Serbi sesa në Gjermani.