Regjistrimi i makinës kushton më shumë nëse bëhet në kuadër të kontrollit teknik
Shoqata e Inspektimeve Teknike Serbe STEP ka njoftuar me rastin e disa artikujve dhe “provokimeve” se grumbullimi i shërbimeve të regjistrimit të mjeteve motorike nga qendrat e veturave të ofruesve të shërbimeve është i pabazuar. Ata theksojnë se çmimi i kontrollit teknik është i kufizuar me një dekret të Qeverisë së Serbisë dhe sqarojnë se pse çmimi i regjistrimit nëse bëhet përmes tyre është më i shtrenjtë:
– Kontrolli teknik i automjeteve nuk është i njëjtë me regjistrimin e automjeteve. Auto-qendrat respektojnë dekretin e Qeverisë së Serbisë dhe aplikojnë listën e çmimeve të kontrollit teknik të automjeteve që janë në përputhje me dekretin në fjalë, gjegjësisht çmimi i kontrollit teknik të automjeteve nuk e kalon çmimin maksimal të lejuar sipas dekretit :
– Regjistrimi i automjeteve është një shërbim që vazhdon shërbimin e kontrollit teknik të automjeteve dhe jo domosdoshmërisht duhet të kryhet në qendrat e makinave që merren me këtë shërbim. Pas kryerjes së kontrollit teknik të mjetit, klienti mund të shkojë në një kompani sigurimesh për të blerë një polic sigurimi për përgjegjësinë ndaj palëve të treta, më pas të shkojë në polici për të parë tarifat e regjistrimit, më pas në një institucion pagese, zyrë postare, bankë, këmbimore dhe të ngjashme dhe të paguajë tarifat e deklaruara dhe më pas të kthehet në sportelin e administratës së policisë për të marrë një afishe regjistrimi. Në rastin më të mirë, ndoshta do të duhej gjysmë dite për të përfunduar gjithë këtë.
STEP thekson se pikërisht për shkak se qendrat e makinave kanë organizuar që klientët të mund t’i kryejnë të gjitha këto aktivitete në një vend, menjëherë pas kontrollit teknik, duhet të paguajnë edhe shërbimin e regjistrimit të tyre sepse kërkon disa kosto që duhet të rimbursohen nëpërmjet faturimit të shërbimit.
Këto janë kostot e tyre që ndikojnë në çmimin përfundimtar:
1. Që një qendër makinash të mund të shesë polisa duhet të ketë njerëz të kualifikuar për këtë punë, por edhe pajisjet e duhura. Pra, çdo punëtor që shet polica sigurimesh duhet të ketë licencën e një agjenti sigurimesh dhe trajnimi për të marrë një licencë dhe për të marrë provime kushton. Trajnimi i detyrueshëm organizohet çdo vit. Për më tepër, që të mund të punojë, ai ka nevojë për hapësirë dhe pajisje – zyrë, banak, tavolinë, karrige, kompjuter, printer, kasë… Që të funksionojnë programet për shitjen e policave dhe grumbullimin e tyre, duhet të ketë cilësi. institucione të internetit dhe sportel pagesave nëpërmjet të cilave kryhet pagesa. Hapësira duhet të ngrohet në dimër, të ftohet në verë, të ruhet higjiena, ka edhe shpenzime për rrymë, ujë, komunale… Gjithashtu, i njëjti punëtor duhet të fitojë për të ardhurat dhe kontributet e tij neto.
2. Kur bëhet fjalë për nxjerrjen e afisheve të regjistrimit, çdo qendër automobilistike duhet të marrë pëlqimin për atë aktivitet, pra vendimin e Drejtorisë së Policisë Rrugore pranë Ministrisë së Brendshme, i cili gjithashtu kushton (aktualisht tarifa për një kërkesë të paraqitur në Ministri është 94.800 dinarë). Gjithashtu, si dhe për shitjen e policave dhe për lëshimin e afisheve të regjistrimit, nevojiten hapësira dhe pajisje. Një nga kushtet për të marrë zgjidhje është që hapësira të lihet mënjanë dhe të mos jetë në sallën e sportelit ku shiten policat.
3. Po ashtu ligjvënësi kërkon që lëshimi i afisheve të mund të bëhet vetëm nga një jurist i diplomuar sepse është punë juridike – pala paraqet kërkesë për regjistrim automjeti, dhe avokati vlerëson arsyetimin e kërkesës dhe përcakton nëse të gjitha kushtet për regjistrimin e automjetit ose regjistrimin e shtesës dhe vetëm atëherë printon ngjitësin e regjistrimit. Ashtu si me shitjen e policave, edhe në këtë rast hapësira duhet të mirëmbahet, ngrohet, paguhen shërbimet komunale, paga neto dhe kontributet për avokatin e punësuar…
4. Gjithashtu, ligjvënësi ka parashikuar se është i detyrueshëm vëzhgimi me video i të gjitha aktiviteteve të inspektimit teknik që pala mund të monitorojë nga salla e sportelit, gjë që kërkon shtesë koston e investimit në kamera, instalime, videopajisje dhe kompjuterë të destinuar vetëm për video vëzhgim.
Për të gjitha sa më sipër, ne besojmë, sipas Shoqatës së Inspektimeve Teknike Serbe, se është e tepërt të argumentohet nëse pagesa për shërbimet e regjistrimit të automjeteve është e justifikuar. Natyrisht, pala është ajo që vendos dhe që ka gjithmonë zgjedhjen të vendosë nëse i përshtatet të regjistrojë mjetin në qendrën e makinave apo do ta regjistrojë mjetin në administratën e policisë.
Është përcaktuar çmimi më i lartë i kontrollit teknik
Vendimi për përcaktimin e çmimit të kontrollit teknik të veturave është marrë nga Qeveria e Serbisë më 4 shkurt 2022, dhe sipas saj, çmimi më i ulët i kontrollit teknik me TVSH për veturat e udhëtarëve është së paku 3.070 dinarë, e më së shumti 6.020. dinarë. Kur bëhet fjalë për motoçikletat, motoçikletat dhe traktorët, kontrolli teknik me TVSH është nga 2.120 deri në 4.120 dinarë, ndërsa për autobusët, kamionët e rëndë dhe rimorkiot nga 6.020 deri në 11.920 dinarë. Kur kontrolli teknik për kamionë dhe rimorkio kryhet në kantierin e provës, çmimi më i lartë mund të rritet për 2000 dinarë shtesë.