Lajme

Të gjitha modelet e reja të makinave në Evropë tani duhet të kenë një kufizues automatik të shpejtësisë

Tani e tutje, çdo model i ri i miratuar për trafik në Bashkimin Evropian do të pajiset me Ndihmësin Inteligjent të Shpejtësisë (ISA), pra kufizuesin automatik të shpejtësisë.

Këshilli Evropian i Sigurisë së Trafikut (ETSC) së bashku me prodhuesit e makinave përcaktuan disa kohë më parë standardet teknike të një sistemi të ri të detyrueshëm që duhet të përfshihet në çdo makinë të re të homologuar në Bashkimin Evropian nga korriku 2022.

Modelet që janë lëshuar më parë në rrugë nuk duhet ta kenë këtë zgjidhje deri në mesin e vitit 2024. Pas kësaj date, çdo makinë e re që shitet në showroom-et evropiane të çdo marke duhet të ketë diçka të tillë.

Çfarë është ISA?
Është një zgjidhje që, bazuar në leximet nga kamera dhe vendndodhjen GPS, kufizon automatikisht shpejtësinë maksimale me të cilën mund të lëvizë makina, duke e përshtatur atë me rregulloret që zbatohen në një vend të caktuar. Sipas Këshillit Evropian për Sigurinë Rrugore, futja e kësaj veçorie do të reduktojë numrin e përplasjeve dhe aksidenteve me 30 për qind brenda 15 viteve dhe do të shpëtojë 25,000 jetë.

Versioni bazë i sistemit ISA duhet të jetë në gjendje të lexojë kufirin aktual të shpejtësisë në fuqi në një pjesë të caktuar rrugore dhe të njoftojë shoferin me një sinjal zanor se po e tejkalon atë.

Sidoqoftë, versionet më të avancuara madje duhet të zvogëlojnë fuqinë e motorit pasi të kenë arritur kufirin e shpejtësisë në një seksion të caktuar.

ISA mund të fiket
Megjithatë, siç u tha, shoferi duhet të jetë në gjendje të çaktivizojë manualisht sistemin ISA tërësisht ose pjesërisht.

Rregulloret do të lejojnë gjithashtu opsionin që, për shembull, të shpërfillni njoftimet e këtij sistemi ose të “pranoni” shpejtësinë. Në rastin e dytë, duhet të ketë një opsion të disponueshëm, për shembull, të klikoni “gjithçka është mirë” që çaktivizon njoftimin në çdo formë.

Sistemi do të aktivizohet sa herë që motori të ndizet
Kjo do të thotë që disa shoferë do të duhet të ndërmarrin një veprim më shumë përpara se të largohen – të çaktivizojnë kufizuesin e shpejtësisë në sistemin multimedial, të paktën përderisa është e mundur. Duhet të pritet që kufijtë e tillë automatikë të shpejtësisë nuk mund të fiken në të ardhmen e afërt.

Nga mesi i vitit 2024, prodhuesit do të mbledhin të dhëna mbi performancën e sistemit për të konfirmuar vlerën e tij praktike. Këto të dhëna do t’ju lejojnë të kontrolloni se sa mirë funksionon sistemi, si i përballon, për shembull, punët rrugore që nuk mund të përfshihen në navigacion ose rrugë të reja që nuk janë futur ende në hartat dixhitale.

Natyrisht, të gjitha të dhënat duhet të jenë anonime në mënyrë që të mos mund të lidhen me një automjet specifik dhe pronarin e tij.

Related Articles

Back to top button