Thuhet se është pothuajse e pamundur të falsifikosh kilometrazhin në këto dy modele makinash
Dy prodhues gjermanë të automjeteve duket se kanë një zgjidhje për të falsifikuar kilometrazhin.
Rregullorja e Bashkimit Evropian e vitit 2017 për mbrojtjen nga manipulimi i odometrit nuk është zbatuar ende, ndërsa hulumtimi i Klubit Gjerman të Automobilave (ADAC) dëshmon se kilometrazhi i makinave të reja ende mund të manipulohet lehtësisht.
Dy prodhues gjermanë të automjeteve duket se kanë një zgjidhje për të falsifikuar kilometrazhin.
Rregullimi i kilometrazhit është rutinë sot dhe ofrohet nga 50 euro. Policia supozon se çdo e treta makinë e përdorur që shitet në Gjermani ka kilometrazhin e saj të rregulluar. Mashtruesit rrisin vlerën mesatarisht me 3000 euro për makinë, duke mashtruar blerësit e makinave të përdorura apo kompanitë leasing.
Rregullorja e BE-së 2017/1151 përcakton zyrtarisht se kilometrazhi në një makinë duhet të mbahet sistematikisht. Ligji zbatohet për modelet e reja të automjeteve nga shtatori 2017, dhe nga shtatori 2018 për të gjitha makinat e reja.
Megjithatë, ende mungon një listë e detajuar se si duhet të duket ajo mbrojtje dhe cili organ neutral duhet ta kontrollojë atë. Rezultati i gjithë kësaj – mashtrimi vazhdon, por jo në të gjitha makinat.
Gjatë shfletimit të faqeve përkatëse të makinave të përdorura, ekspertët e ADAC vunë re se kjo nuk vlen më për Audi A3 (nga 2020) dhe VW Golf 8 (nga fundi i 2019).
Këto modele mbrohen më mirë nga mashtrimet e kilometrazhit sesa shumë konkurrentë. Arsyeja janë çipat e rinj kompjuterikë me HSM (Hardware Secure Module) të cilët përdoren për të mbrojtur kilometrazhin.
Volkswagen njofton gjithashtu masa të reja për të parandaluar leximin e odometrit.