Kandelat – sa kilometra duhet ndërruar
Nëse kandela nuk funksionon siç është menduar, ndodh djegie e dobët, dhe rrjedhimisht performanca e dobët e motorit, rritja e konsumit të karburantit.
Kandelat janë jashtëzakonisht të rëndësishme për funksionimin e motorit. Ata ndezin përzierjen e ajrit dhe benzinës në cilindër duke krijuar një shkëndijë – dhe ata duhet ta bëjnë atë në një moment të saktë.
Nëse kandela nuk funksionon siç synohet, ndodh djegie e dobët, duke rezultuar në performancë të dobët të motorit dhe rritje të konsumit të karburantit. Mund të shfaqen probleme të tjera.
Kushtet e vështira të punës
Duke qenë se kandela e kryen punën e saj në vetë cilindër, pra aty ku bëhet djegia, kjo do të thotë se ajo përballon presionin dhe temperaturën e jashtëzakonshme, si dhe ndryshimet e tyre të papritura.
Nuk duhet të harrojmë produktet e djegies në cilindër, si dhe depërtimin e vajit në cilindër, gjë që mund të çojë në formimin e depozitave në kandelin.
Prandaj, kandelat duhet të ndërrohen rregullisht dhe të kontrollohen nëse motori fillon të sillet çuditërisht.
Në sa kilometra ndërrohen kandelat?
Kjo varet kryesisht nga lloji i kandelave dhe motori. Për shembull, me disa motorë, sipas udhëzimeve të fabrikës, ato ndërrohen në 20,000 km, me të tjerët në 30,000 km, me të tjerët në 60,000 km.
Ka edhe motorë ku kandelat ndërrohen çdo 100 000 km. Kjo është arsyeja pse është jashtëzakonisht e rëndësishme që të përdorni kandelat e rekomanduara nga prodhuesi. Mos instaloni ato që ju këshilloi fqinji juaj ose për të cilat keni lexuar shumë lavdërime në forume.
Kur ndërroni, është e detyrueshme të ndryshoni kandelat “si grup”, në të gjithë cilindrat – pa zëvendësim individual.
Megjithatë, jetëgjatësia e një kandele varet nga një sërë faktorësh, dhe kilometrazhi është atje si një lloj mënyre e standardizuar dhe e përgjithësuar për të përcaktuar intervalin e zëvendësimit.
Po sikur, për shembull, të shpenzoni 30% deri në 40% të vozitjes suaj në trafikun e qytetit, duke qëndruar më shumë në këmbë sesa duke vozitur, me kandelat që punojnë gjatë gjithë kohës?
Parandalimi
Kjo është arsyeja pse një kontroll periodik parandalues nuk është një ide e keqe, por ju këshillojmë që t’ua lini profesionistëve – heqja dhe zëvendësimi i kandelave mund të jetë shumë i ndërlikuar… Në përgjithësi, nuk është një punë e vështirë.
Megjithatë, nëse kandela nuk zhvidhos ose bëni diçka të gabuar kur e vendosni përsëri kandelin (përfshirë forcën shtrënguese), ka një problem. Edhe në shumë qendra shërbimi, ata nuk duan të rrezikojnë të prekin kandelat që nuk mund të hiqen me forcë normale.
Qirinjtë mund të ndryshojnë në mënyrë drastike në karakteristika të ndryshme – nga dimensionet e elementeve dhe materialeve të ndryshme nga të cilat janë bërë, ndërtimi, numri i nxehtësisë…
Përdorimi i kandelave të gabuara mund të shkurtojë jetën e vetë kandelit, të rrisë konsumin e karburantit dhe të shkaktojë një mori efektesh të tjera negative.
Thjesht, disa shoferë nuk janë të vetëdijshëm për faktin se duke blerë disa kandele të shtrenjta dhe të reklamuara mirë, të cilat në fakt nuk i përshtaten motorit të makinës së tyre, në fakt po i bëjnë vetes dëm në disa mënyra.
Theksojmë – nuk është e nevojshme të përdorni priza identike që nga instalimi i parë, por ato duhet të përputhen me motorin për sa i përket karakteristikave. Pra, kini kujdes kur blini, qofshin ato në internet ose në një dyqan.
Vetëkuptohet që nuk duhet të ndiqni verbërisht udhëzimet e prodhuesit në lidhje me kilometrazhin në të cilin duhet të ndërrohen kandelat.
Nëse ka një problem në funksionimin e motorit, ndër të tjera, është e nevojshme të kontrollohen kandelat dhe kabllot.
Simptomat e mundshme të kandelave të dëmtuara:
• rritje të konsumit të karburantit
• rënie e fuqisë
• rënie e elasticitetit
• funksionimi i pabarabartë i motorit
• fillimi më i vështirë
• etj.
Një kandele me defekt mund të shkaktojë gjithashtu që karburanti i padjegur të arrijë në konvertuesin katalitik ose sensorë ose përbërës të tjerë, gjë që mund të shkaktojë dëmtime të ndryshme. Sa më gjatë të injoroni një motor që nuk funksionon, aq më e madhe është mundësia e dëmtimit serioz.
Sidoqoftë, është e rëndësishme të dini se dështimi i vetë motorit mund të çojë në dëmtim ose në formimin e depozitave në kandelin. Kështu, gjendja e kandelave mund të jetë një nga “treguesit” e një problemi të caktuar me motorin.
Kur keni një kandele të hequr nga motori përpara jush, mund të nxirren disa përfundime bazuar në gjendjen dhe pamjen e saj. Në të njëjtën kohë, duhet pasur parasysh se për cilin qiri bëhet fjalë.
Për shembull, një kandele e mirë nuk ka depozita (një sasi e vogël është normale) dhe ka një ngjyrë gri në kafe të çelur. Një kandele me blozë mund të tregojë një përzierje tepër të pasur, por edhe zgjedhjen e gabuar të kandelave, për shembull. vlerat e nxehtësisë ose shumë vozitje në distanca të shkurtra.
Vaji në kandela mund të shfaqet nëse keni derdhur shumë vaj motori ose nëse lidhjet në piston janë konsumuar. Veshja e përshpejtuar e elektrodave ose elektrodave të shkrira mund të ketë shkaqe të ndryshme, si dhe formimin e depozitave të ndryshme.
konkluzioni
Ju këshillojmë të bëni një kujtesë se sa kilometra duhet të ndërroni kandelat, por edhe t’i kontrolloni ato rregullisht, veçanërisht nëse intervali i ndërrimit është i planifikuar, p.sh. në 60,000 ose më shumë kilometra.
Mos ngurroni t’i ndryshoni ato më herët se sa ishte planifikuar, veçanërisht nëse vozitni shumë në distanca të shkurtra, kur motori nuk arrin të arrijë temperaturën e funksionimit ose në bllokime trafiku.
Kursimet në këtë çështje nuk ia vlen, pasi kandelat e dëmtuara mund të çojnë në konsum më të madh të karburantit, dështim të pjesëve të tjera, filli i kandelave mund të “ngjitet” nëse nuk hiqet për një kohë të gjatë, nuk do të vini re ndonjë problem tjetër. në motor në kohë…