A janë gomat premium të përdorura më të mira se ato të rejat ?
Me rritjen e çmimit të gomave, gjithnjë e më shumë shoferë po ia bëjnë vetes këtë pyetje.
Edhe pse gomat janë një faktor i rëndësishëm sigurie si pjesa përmes së cilës makina bie në kontakt me tokën dhe në këtë mënyrë kontrollon trajektoren e saj, gjithnjë e më shumë njerëz nuk i ndërrojnë gomat rregullisht.
Disa shoferë do të preferojnë të ngasin më gjatë me gomat ekzistuese, dhe ka edhe nga ata që zgjedhin prodhues më të lirë, shpesh anonimë, të cilët janë gjithnjë e më shumë në treg.
Kohët e fundit, gjithnjë e më shumë njerëz po përpiqen të gjejnë një gomë të mirë të përdorur. Nëse po konsideroni këtë opsion të fundit, ose nëse jeni duke vozitur me goma premium të konsumuara, sigurohuni që të shikoni videon më poshtë ku një ekspert i gomave kontrollon pikërisht këtë pikë.
Jonathan Benson është i ashtuquajturi “guru i gomave”, dhe tani ai vendosi të krahasojë gomat Michelin CrossClimate 2 me ato të reja. Ai krahasoi gomat e njohura të Michelin për të gjitha sezonet me gomat shumë më të lira dhe shumë solide Tomket Allyear, të dorëzuara direkt nga dyqani.
Në të njëjtën kohë, ai vendosi të shkurtojë gomat e reja Michelin, domethënë të heqë 2.2 mm të shtresës sipërfaqësore prej tyre në mënyrë që të simulojë një gomë të konsumuar. I ka vendosur në makinë dhe ka bërë rreth 4000 km me to.
Ai përsëriti të njëjtën procedurë me goma të reja.
Testi tregoi se gomat e përdorura Michelin performojnë më mirë se gomat e reja Tomcat në dëborë. Golfi i testimit ishte disa sekonda më i shpejtë në pistë, ndërsa sipërfaqja e lagur e ktheu fuqinë në favor të gomave të reja, por me një ndjesi shumë më të pasigurt të drejtimit në gomat më të lira Tomcat.
Në të thatë, siç pritej, gomat Michelin ishin dukshëm më të mira, dhe ato performuan veçanërisht mirë në testin e distancës së ndalimit.
Është e lehtë të konkludohet nga testi se gomat premium ruajnë vetitë e gomave të reja përmes konsumimit dhe në përgjithësi janë një zgjedhje më e mirë se gomat e reja buxhetore. Sigurisht, duhet të merret parasysh mosha e gomës, si dhe thellësia minimale e lejuar me ligj.