Udhëtoni në rezervë?
Pavarësisht përdorimit të një filtri karburanti, grimcat e papastërtive që vendosen në karburant mund të thithen kur furnizimi i fundit nga rezervuari të jetë shteruar.
Çmimet e karburantit janë të larta dhe buxhetet e familjeve po tkurren. Shumë prej nesh janë me takt me karburantin, duke pritur momentin e fundit dhe shpesh shkojnë më tej se kaq, duke vozitur në rezervë, me dritën ndezur, pothuajse deri në pikën e fundit të karburantit. Sa e dëmton makinën?
Për këtë temë është shkruar shumë dhe ja çfarë thonë ekspertët.
“Duhet të shmangni absolutisht drejtimin me një rezervuar pothuajse të zbrazët. Kjo mund të çojë në dëmtime të shtrenjta të sistemit të injektimit të karburantit,” paralajmëron Hans-Ulrich Sander, një ekspert i automjeteve në organizatën gjermane TÜV.
Në automjetet e vjetra, përdorimi me karburant minimal dhe fikja e motorit për shkak të rraskapitjes dhe rënies së fundit të karburantit shpesh rezulton në dëmtim të sistemit të karburantit.
Një dështim i pompës së karburantit nuk ishte i pazakontë, shpjegon eksperti i automjeteve Torsten Hesse nga TÜV. Fikja e motorit për shkak të mungesës së karburantit mund të rezultojë edhe në dështim të motorit.
Në motorët e vjetër të naftës me injeksion mekanik, ngasja me rezervë është relativisht pa dhimbje. Me këta motorë, ka një rrjedhje manuale me anë të një pompe dore në ndarjen e motorit.
Motorët modernë nuk janë më aq të prekshëm pasi rezervuari është bosh, pretendojnë prodhuesit. Megjithatë, ekspertët këshillojnë që të mos përdoret plotësisht rezerva.
Pavarësisht përdorimit të një filtri karburanti, grimcat e papastërtive që vendosen në karburant mund të thithen kur furnizimi i fundit nga rezervuari të jetë shteruar.