Lajme

Në Gjermani po ndërtohet e para me teknologji për karikimin me valë të automjeteve elektrike

Qëllimi i parë është karikimi i autobusit elektrik që shkon në itinerarin për në qytetin e Ballingen.

Gjermania ka nisur zbatimin e projektit të rrugës së parë publike të pajisur me teknologji për karikimin pa tela të automjeteve elektrike, përfshirë automjetet komerciale dhe të pasagjerëve. Qëllimi i parë është karikimi i autobusit elektrik që shkon në itinerarin për në qytetin e Ballingen.

Electreon, furnizuesi i zgjedhur, është një kompani e madhe që prodhon zgjidhje të karikimit me valë për automjetet elektrike (EV). Teknologjia induktive e kompanisë ka fituar çmime dhe është një nga mënyrat më miqësore me mjedisin, më të shkallëzuara dhe tërheqëse për të karikuar pajisjet, shkruan Interesting Engineering.

Kjo teknologji i ngarkon EV-të në mënyrë dinamike (gjatë lëvizjes) dhe statike (ndërsa janë të palëvizshme) për të reduktuar kërkesat e kapacitetit të baterisë, për të eliminuar shqetësimet e diapazonit, për të zvogëluar koston totale të pronësisë dhe për të ngarkuar EV-të shpejt dhe në mënyrë të sigurt.

Electreon punon me qytetet dhe operatorët e flotës për të mundësuar që flotat publike, komerciale dhe vetëdrejtuese të shndërrohen në automjete elektrike me kosto të ulët dhe pa ndërprerje.

Në bashkëpunim me EnBW, ofruesi kryesor i infrastrukturës së karikimit të EV në Gjermani, Electreon do të vendosë një Sistem Rrugor Elektrik (ERS) prej një kilometër përgjatë shtrirjes së rrugës.

Stacionet e autobusëve përdoren për të vendosur se ku të vendosen dy stacionet statike të karikimit.

Related Articles

Back to top button