Lajme

Ndryshimet e mëdha në rregullat e trafikut

Projektligji i ri për sigurinë në komunikacion sjell disa risi dhe parasheh dënime më të rrepta, konfiskim të përkohshëm të automjeteve, si dhe është paralajmëruar ndryshim i shënjimit të vendkalimeve hekurudhore.

Vitin e kaluar në aksidente trafiku kanë humbur jetën 535 persona, kështu që trendi në rritje ka vazhduar dhe ka tejkaluar mesataren vjetore. Nga 500,000 shkeljet e regjistruara të shpejtësisë në vitin 2022, pothuajse 3,000 u gjobitën për drejtim të dhunshëm.

“Dikush që ka kryer kundërvajtje të rëndë, ngarje të dhunshme apo të ngjashme, në dy vitet e kaluara dhe është dënuar për të, dhe nëse kjo vepër përsëritet, automjeti i tij do të konfiskohet”, thotë Branko Stamatoviq, drejtor i Agjencisë për Siguri në Trafik.

Komisioni për siguri në komunikacion vlerëson se masa e konfiskimit të përkohshëm të automjeteve nuk është e mirë. Ata mendojnë se duhet të jetë e përhershme.

“Konfiskimi i përkohshëm i automjetit deri në përfundimin e procesit gjyqësor është realisht i nevojshëm, sepse duhet të keni masa të veçanta si para ashtu edhe pas përfundimit të procesit gjyqësor, por nëse është vetëm deri në përfundimin e procedurës gjyqësore, pyetja del se sa e përshtatshme është”, thotë Damir Okanoviq nga Komiteti për trafikun e sigurisë.

Shtrëngoni kontrollin ose gjobat
Masat represive dhe politika ndëshkuese synojnë në radhë të parë të paralajmërojnë fajtorët për kundërvajtje se çfarë i pret nëse nuk respektojnë rregulloret.

Okanoviq thotë se nuk është e rëndësishme vetëm shuma e gjobës, por edhe sa e sigurt është se dikush që shkel rregullat do të ndiqet dhe sanksionohet.

“Çdo person fajtor gjithmonë bën diçka duke llogaritur që të mos kapet, para së gjithash i njëjti kontroll duhet të jetë edhe më i ashpër, për mendimin tim, që është shumë më efektiv sesa thjesht rritja e politikës penale”, shton Rade Knezheviq, avokat.

Gjatë vitit 2022, më shumë se 61.500 drejtues mjetesh janë përjashtuar nga trafiku për shkak të drejtimit të mjetit nën ndikimin e alkoolit dhe më shumë se 2.500 shoferë për shkak të substancave psikoaktive. Ndërsa 190 mijë u gjobitën për mosvendosje të rripit të sigurimit.

“Asnjëherë nuk ka pasur një numër më të madh të gjobave për shkeljet e trafikut. Ajo që duhet të bëjmë në veçanti është të vendosim sisteme automatike për zbulimin e shkeljeve në trafik”, thotë Stamatoviq.

Si i trajton ligji i ri skuterat elektrike
Me draftin e ri, ligji i njeh skuterët si automjete të lehta elektrike dhe përdoruesit urdhërohen të mbajnë helmetë dhe dokumentacion, si dhe shpejtësinë e lëvizjes, si dhe fëmijët nën 14 vjeç nuk mund të lëvizin në rrugë publike. Parashikohen edhe gjoba deri në 120 mijë dinarë dhe 12 vjet burg.

“Skuterët para së gjithash duhet të lëvizin përgjatë shtegut të biçikletave, por vetëm kur nuk e kanë këtë mundësi mund të lëvizin përgjatë trotuarit. Ajo që është shumë e rëndësishme është që ata të lejohen të lëvizin përgjatë trotuarit me një shpejtësi prej pesë kilometrash për orë”, shton Stamatoviq.

“Trotuaret tashmë janë uzurpuar nga makinat e parkuara, kopshtet verore, frigoriferët dhe kur trotuareve i shtojmë skuterat elektrike, lind pyetja – ku janë këmbësorët në gjithë këtë histori”.

Ligji i ri parashikon që në tre vitet e ardhshme, në të gjitha vendkalimet hekurudhore do të vendosen semaforët me dy ngjyra që paralajmërojnë trenin dhe drejtuesit duhet të ndalojnë.

Related Articles

Back to top button