Në Gjermani, makinat me benzinë po bëhen gjithnjë e më të njohura, makinat elektrike po mbeten prapa dhe makinat me naftë
Drejtuesit në Gjermani po tregojnë interes të shtuar për blerjen e makinave me motor benzinë, pavarësisht shtytjeve të aktivistëve mjedisorë për automjete me emetim zero, ka gjetur një sondazh.
Në një sondazh të Forsa të porositur nga Targobanka, 30 për qind e shoferëve thanë se do të blinin një makinë me motor benzine, sipas rezultateve të publikuara të dielën. Në sondazhin e vitit të kaluar, pjesa e tyre ishte 22 për qind.
Në të njëjtën kohë, interesi për blerjen e makinave hibride ra nga 18 në 15 për qind, dhe popullariteti i automjeteve elektrike gjithashtu u dobësua pak, të cilat 16 për qind e shoferëve do t’i blinin tani krahasuar me 17 për qind të vitit të kaluar.
Imazhi mjedisor i automjeteve elektrike është dobësuar vazhdimisht që nga viti 2016, tregoi hulumtimi.
Vetëm 39 për qind e të anketuarve besojnë se makinat elektrike janë më miqësore me mjedisin sesa makinat me motorë me djegie të brendshme. Vitin e kaluar, pjesa e tyre ishte 44 për qind, shkruan Poslovni.hr.
Nxjerrja e naftëve
Rezervimet për automjetet elektrike rrjedhin pjesërisht nga qëndrueshmëria e diskutueshme, me 57 përqind e të anketuarve që e shohin dëmtimin mjedisor të lidhur me baterinë si një pengesë dhe 49 përqind përmendin jetëgjatësinë e kufizuar të baterisë si problem.
Më shumë se gjysma e të anketuarve, 63 për qind, kanë veçuar numrin e pamjaftueshëm të stacioneve të karikimit si disavantazh, dhe 66 për qind thonë se distanca e shkurtër ndërmjet dy stacioneve të karikimit i shqetëson.
Ndër argumentet kundër makinës elektrike, të anketuarit kanë veçuar çmimin, të cilin e kanë përmendur 64 për qind e tyre.
Interesi për blerjen e një makine me naftë ka ardhur në rënie që nga viti 2019, dhe tani vetëm 10 për qind e të anketuarve do ta blinin atë.
Një për qind e tyre preferojnë një makinë me qeliza karburanti me hidrogjen, dhe pjesa tjetër janë të pavendosur.
Për studimin vjetor të makinave të porositur nga Targobanka, instituti i kërkimit të opinionit publik Forsa anketoi më shumë se 1000 përdorues të internetit që flasin gjermanisht, janë mbi 18 vjeç, drejtojnë një makinë dhe marrin pjesë në vendimet për blerjen e makinave.