“Nafta dhe benzina do të zgjasin të paktën 70 vjet të tjera”
Në kompaninë Renault, ata besojnë se një kalim i shpejtë në makina ekskluzivisht elektrike është i padëshirueshëm.
Evropa ka thënë se nuk dëshiron makina të reja me lëndë djegëse fosile nga viti 2035, por nëse mendoni se motorët me djegie të brendshme po largohen, jeni larg nga e vërteta. Ka pjesë të tjera të botës, si dhe lëndë djegëse të reja, që mund të ndryshojnë të gjithë paradigmën.
Me pak fjalë, këtë i tha gazetës franceze La Tribune, Jean-Dominique Senard, kryetar i bordit të drejtorëve të grupit Renault.
Ka një përjashtim në vendimin e BE-së, i cili është motorët me djegie të brendshme që punojnë me lëndë djegëse sintetike. Ato gjithashtu prezantohen si një opsion legjitim.
Ky përjashtim është bërë me insistimin e Gjermanisë dhe Senard është i lumtur për këtë.
“Mos më keqkuptoni, Renault është gati t’i thotë lamtumirë motorit me djegie të brendshme. Renault do të jetë elektrik në vitin 2030, por ne gjithashtu duhet të vazhdojmë të zhvillojmë dhe prodhojmë makina me një motor me djegie të brendshme. Sepse nëse na pëlqen apo jo, motori i këtij lloji të karburantit do të mbetet në botë për të paktën shtatëdhjetë vjet të tjera.”
Kryetari i Bordit Drejtues të Grupit Renault sqaron se për këtë po investohen fonde të konsiderueshme për zhvillimin e karburanteve alternative.
“Ne e dimë shumë mirë se po bëhet përparim në atë fushë. Megjithatë, pyetja është me çfarë çmimi? Do të ishte mirë nëse do të mund ta ulnim çmimin e karburanteve alternative në 1 euro ose 1.50 euro për litër. Ekspertë të pavarur thonë se është Po ecën më shpejt se sa mendoni: ndoshta do të jemi atje për katër, pesë, gjashtë vjet.”
Senard thekson se një kalim i shpejtë drejt makinave ekskluzivisht elektrike është i padëshirueshëm.
“Nëse kemi dyshimin më të vogël nëse kemi energji të mjaftueshme për makinat elektrike, për lëndët e para apo krizat gjeopolitike, nuk mund t’ia lejojmë vetes të vëmë bast mbi një kalë. Sfidat që çojnë në kalimin në drejtimin 100% elektrik janë të shumta dhe të gjera.”
Senard është veçanërisht i shqetësuar se shumë nga lëndët e para të nevojshme për makinat elektrike vijnë nga Kina.
“Këto metale dhe minerale të çmuara janë çelësi për zhvillimin e makinave elektrike dhe nuk mendoj se ne kemi parashikuar një krizë themelore gjeopolitike. Në fakt, unë mendoj se luftërat e së ardhmes do të jenë luftëra burimesh.”