Lajme

Kontrolloni datën e skadimit të pasaportës para se të udhëtoni

Procedura e detajuar për marrjen e pasaportës dhe kartës së identitetit.

Ndodh shpesh që harrojmë të kontrollojmë datën e skadencës së dokumenteve personale, qoftë pasaportë apo letërnjoftim, ndaj ndodh që vetëm kur na nevojitet ky dokument në një bankë apo në një institucion shtetëror, të kuptojmë se nuk është më e vlefshme.

Sipas Ligjit për letërnjoftimet, parashihen dënime drastike për këdo që nuk ka letërnjoftim të vlefshëm, deri në 50 mijë dinarë ose deri në 30 ditë burg. Gjithashtu, sipas atij ligji, gjobë prej 5000 dinarësh kërcënohet për këdo që nuk ia kthen letërnjoftimin organit kompetent për anulim brenda afatit të paraparë ose nuk raporton zhdukjen apo zbulimin e letërnjoftimit. Megjithatë, në praktikë, rrallë ose pothuajse kurrë nuk ndodh që një zyrtar të ndëshkojë një person për këtë.

Me rastin e paraqitjes së kërkesës për zëvendësimin e letërnjoftimit të skaduar, duhet të sillni me vete kartën e skaduar, si dhe të jepni pëlqimin që Ministria e Punëve të Brendshme të marrë certifikatën e lindjes dhe certifikatën e shtetësisë, nëse kështu dëshiron qytetari.

Nga ana tjetër, nëse shtetasi tashmë posedonte kartë identiteti biometrike, nuk është e nevojshme të sigurohet dokumentacion, duke qenë se të dhënat tashmë ekzistojnë në bazat e të dhënave të MPB-së.

Çfarë kërkohet për një kartë identiteti?
Kërkesa për lëshimin e letërnjoftimit të ri paraqitet personalisht në departamentin ose komisariatin e policisë, në vendbanimin e regjistruar, përkatësisht vendbanimin, ku është e nevojshme.

1. Kartë identiteti e lëshuar më parë ose (nëse humbet) një dokument tjetër i vlefshëm nga i cili mund të përcaktohet identiteti i aplikantit (p.sh. pasaportë ose patentë shoferi);

2. Fletëpagesa e krijuar në portalin eQeverisjes;

3. Nëse dëshironi, një fotografi 50×50 mm (e cila tregon me besnikëri fytyrën e aplikantit, në një sfond gri të thjeshtë, jo më shumë se gjashtë muaj dhe që plotëson kushtet e përcaktuara në nenin 21 të Rregullores për Kartën e Identifikimit) për personin. të cilit i lëshohet për herë të parë kartë identiteti biometrike.

Sipas detyrës zyrtare, me pëlqimin e palës, të dhënat merren nga këto dokumente:

– Certifikata e lindjes (në rastin e lëshimit të parë të kartës së identitetit biometrik dhe çdo herë tjetër vetëm në rast se ka pasur një ndryshim në disa të dhëna personale të aplikantit të regjistruara në dokumentin në fjalë);

– Certifikatat e shtetësisë (në rastin e lëshimit të parë të kartës së identitetit biometrik dhe çdo herë tjetër vetëm në rast se ka pasur një ndryshim në disa prej të dhënave personale të aplikantit të regjistruara në dokumentin në fjalë);

– Certifikatë martese (në rast të ndryshimit të mbiemrit gjatë martesës).

Shuma e tarifave për ndërrimin e letërnjoftimit është: 928,80 dinarë + 226 dinarë = 1,154,80 dinarë.

Përgatituni për një shumë pak më të lartë sepse këtij çmimi i shtohet komisioni i bankës apo postës, pra çmimi përfundimtar është rreth 1200 dinarë.

Një nga risitë në ligjin për kartat e identitetit është shpallja e kartave të identitetit si të pavlefshme nëse ato mungojnë ose humbasin. Deri më tani kjo është bërë në Fletoren Zyrtare, ndërsa, sipas rregullave të reja, kjo punë do të përfundojë në faqen e Ministrisë së Punëve të Brendshme.

Tarifa administrative për shpalljen e letërnjoftimit të pavlefshme është 900 dinarë dhe mund të gjeneroni fletëpagesë në portalin e Qeverisjes elektronike.

Pasaporta – madhësia dhe çmimi i pasaportës
Takimi është caktuar përmes faqes së internetit eUprava, ku fillimisht është e nevojshme të hapet një llogari përdoruesi. Pas regjistrimit duhet pritur që Departamenti i Policisë të verifikojë urdhrin, i cili zgjat maksimumi 48 orë. Pas verifikimit, ju keni akses në shërbimet e qeverisjes elektronike.

Për të caktuar takimin tuaj, nga menyja rënëse “Shërbimet”, zgjidhni “Dokumentet dhe certifikatat” dhe më pas zgjidhni opsionin “Kartë identiteti/pasaportë”.

Aplikanti duhet të jetë person fizik madhor dhe shtetas i Republikës së Serbisë.

Mund të caktoni një takim për veten tuaj dhe gjithashtu mund të shtoni takime për 4 anëtarë të tjerë të familjes.

Kur lini një takim vetëm për një fëmijë të mitur, takimi duhet të jetë në emër të prindit ose kujdestarit të fëmijës.

Ju mund të caktoni një takim jo më herët se një ditë para ditës së paraqitjes së kërkesës dhe jo më vonë se 30 ditë përpara.

Orari i lejuar i takimeve nuk është i njëjtë me orarin e punës së komisariatit – çdo stacion policor ka përcaktuar në mënyrë të pavarur oraret kur lejon takimet elektronike.

Është e nevojshme të mbërrini saktësisht në orën e planifikuar në Drejtorinë e Policisë.

Nëse ju pengojnë të vini në orën e planifikuar, duhet të anuloni takimin e planifikuar.

Fletën e pagesës për tarifat e lëshimit të pasaportës mund ta krijoni përmes eUprava ose në postën më të afërt, ku ky shërbim kushton 100 dinarë.

Tarifa për lëshimin e pasaportës është 3600 dinarë.

Për dhënien e pasaportës në procedurë urgjente pa bashkëngjitur dëshmi të urgjencës është 8600 dinarë.

Për lëshimin e një pasaporte të re, edhe nëse aktualisht posedoni pasaportë, periudha e vlefshmërisë së së cilës është më e gjatë se shtatë muaj, tarifa është 4200 dinarë ose 9200 dinarë për lëshimin e një dokumenti në procedurë urgjente pa bashkangjitur dëshmi të urgjencës.

Tarifa për raportimin e humbjes së pasaportës është 900 dinarë.

Related Articles

Back to top button