Lajme

Tani mund të importojmë vetura të përdorura nga Amerika dhe Kina

Me ndryshimin e Ligjit për siguri në komunikacion, u hap dera për import dhe regjistrim të automjeteve nga Amerika, të cilat në jo pak raste janë më të lira deri në 25 për qind. Këto ndryshime përfshijnë edhe tregun kinez. Megjithatë, duke qenë se këto automjete nuk i plotësojnë standardet e vlefshme në Evropë, këto automjete do të duhet t’i nënshtrohen disa modifikimeve para se të mund të regjistrohen në Serbi.

Kjo i referohet konkretisht testimit të vlerave kufitare të shkarkimeve të gazit, sinjalizimit, rripave të sigurimit, paneleve të instrumenteve, si dhe sistemeve të frenave, xhamit… Të gjitha këto artikuj duhet të modifikohen në automjetet e atyre tregjeve dhe do të rregullohen saktësisht nga Rregulloret e testimit të automjeteve. Këto rregulla nuk do të zbatohen për automjetet me rëndësi historike (kohëmatësit e vjetër) dhe automjetet për gara sportive.

Siç thuhet në tekstin e Ligjit të ndryshuar për siguri në komunikacion, testet e tilla në automjete do t’i kryejë Agjencia për Siguri në Komunikacion, e cila mund të autorizojë edhe persona të tjerë juridikë, d.m.th. kompania, për ta bërë atë në emër të saj.

Në vendet e zhvilluara, një praktikë e tillë është në fuqi prej vitesh. Kërkesa e parë për regjistrim do të jetë pajisja me një certifikatë testimi të automjetit të lëshuar nga Agjencia e Sigurisë në Trafik.

Ndërsa automjeti është i homologuar sipas rregullave të BE-së dhe kontrolli teknik, kontrolli dhe regjistrimi i të njëjtit në Serbi bëhet automatikisht, d.m.th. procesi është shumë i thjeshtë. Nga ana tjetër, në rastin e automjeteve jo të homologuara, është dukshëm më e ndërlikuar.

Cili ka qenë problemi specifik me regjistrimin deri tani?
Siç shpjegoi Milan Vujaniq, profesor në Fakultetin e Komunikacionit, kushtet teknike deri më tani ishin të tilla që një veturë amerikane nuk do të kalonte kontroll teknik në vendin tonë.

Për shembull, automjetet amerikane kanë diçka që quhet “fenerët simetrik”. Në Evropë, duke përfshirë edhe vendin tonë, përdoren “fenerët asimetrik”. Është një mënyrë krejtësisht e ndryshme e ndriçimit të rrugës dhe është diçka që duhet të ndryshojë në mënyrë që automjeti të regjistrohet tek ne. Përveç kësaj, kushtet e tjera nuk janë problematike, sepse, për shembull, rregulloret për gazrat e shkarkimit në SHBA janë shumë më të rrepta se në vendin tonë.

Nga i kemi marrë makinat e përdorura tani?
Sipas një hulumtimi të publikuar së fundmi nga kompania e të dhënave të automobilave carVertical, shumica e makinave të përdorura importohen në Serbi nga Italia, rreth 28 për qind.

Pasohet nga Gjermania (16,7 për qind), Franca (15,8 për qind), Republika Çeke (10,7 për qind) dhe Belgjika (6,5 për qind). Këto të dhëna janë marrë duke analizuar më shumë se një milion raporte të historisë së makinave, por statistikat aktuale, zyrtare mund të ndryshojnë nga këto shifra.

– Blerësit e makinave të përdorura kërkojnë makina nga Italia ose Gjermania, sepse ata besojnë se shoferët në Evropën Perëndimore kujdesen më mirë për makinat e tyre se kushdo tjetër. Njerëzit mendojnë se shoferëve në këto vende para së gjithash nuk u mungojnë shërbimet e rregullta, kryejnë riparime cilësore dhe blejnë makina më të pajisura – thotë Matas Bouzelis, shef i komunikimit në carVertical.

Me ndryshimin e Ligjit, kjo statistikë i nënshtrohet ndryshimeve të mëdha nëse merret parasysh fakti se shumë makina të përdorura në tregun amerikan janë më të lira deri në 25 për qind në krahasim me tregjet evropiane të përmendura më sipër.

Related Articles

Back to top button