Shoferë, kujdes! Për këtë do të konfiskojnë automjetin: Rregullore të reja të qarkullimit nga 1 shtatori!
Në rrugët e Serbisë nga 1 shtatori do të zbatohen rregulla të reja, sipas të cilave shoferët arrogantë dhe të pamatur mund të humbasin veturat e tyre, policia mund t’ju filmojë, nuk duhet të habiteni nëse shihni një shofer të ri 18-vjeçar pas timonit të kamionit. Ligji i ri për sigurinë në komunikacion sjell lajme edhe për skuterët elektrikë dhe janë përcaktuar rregullat e sakta sipas të cilave mund të përdoren.
Ligji i ri për sigurinë në komunikacion (ZOBS) do të hyjë në fuqi më 1 shtator dhe do të sjellë shumë ndryshime në rrugët e Serbisë, ku rreth 600 njerëz vdesin çdo vit dhe ky numër nuk është ulur me vite. Për ta përkeqësuar situatën, shumica e viktimave janë të rinj dhe të aftë për punë. Po ashtu, ka mungesë të shoferëve profesionistë, sepse shumë vozitës tanë kanë gjetur punë në vendet e Bashkimit Evropian dhe janë larguar nga Serbia.
U shfaq një lloj i ri automjeti – skuter dhe biçikleta elektrike, drejtimi i të cilave nuk ishte i rregulluar me ligj deri më tani. E gjithë kjo e nxiti ligjvënësit të reagonte dhe t’i përshtatte ligjit rrethanave të reja.
Konfiskimi i makinës
Ndryshimi që do të prekë më shumë drejtuesit e mjeteve, veçanërisht arrogantët e prirur ndaj shkeljeve, është mundësia që policia ta sekuestrojë mjetin fillimisht përkohësisht, e më pas përgjithmonë pas një vendimi përfundimtar. Sipas mendimit të shumicës së ekspertëve, është një masë e mirë që duhet të arrijë rezultate të mira si në represion ashtu edhe në parandalim, gjë që duhet të jetë synimi i çdo ligji. Ka gjithashtu shumë banditë në makina të mira në rrugë dhe asnjë masë gjobash nuk do t’i ndalojë ata të vazhdojnë tërbimin e tyre.
Tani, nëse brenda 2 viteve kapen për herë të tretë se kanë kryer një nga 18 “mëkatet vdekjeprurëse të shoferëve”, policia ka të drejtë që fillimisht t’i konfiskojë përkohësisht automjetin derisa vendimi të marrë formë të prerë dhe nëse aktgjykimi është fajtor, automjeti mbetet në pronësi të përhershme të shtetit.
Bëhet fjalë për vepra si ngarje nën ndikimin e alkoolit me më shumë se 1.2 promijë, refuzimi i testit të alkoholit ose droga, shpejtësia me më shumë se 80 km/h jashtë vendbanimit, shpejtësia mbi 70 km/h në vendbanim, shpejtësia. me më shumë se 60 km/h në një zonë shkolle ose në një zonë ku kufiri është 30 kilometra në orë, me shpejtësi me më shumë se 50 km/h në një zonë me trafik të ngadaltë.
Gjithashtu, kundërvajtje të rënda përfshijnë transportimin e një fëmije nën moshën 12 vjeç në një vend që nuk është i destinuar për t’u ulur, kalimi nëpër të paktën dy drita të kuqe në një semafor me një interval prej më pak se 10 minuta, parakalimi i një kolone automjetesh përgjatë një linjë e vazhdueshme (e ngurtë), drejtimi pa një kategori të vetme drejtimi, drejtimi ndërsa i ndalohet drejtimi i mjetit.
Drejtues profesionistë
Për shkak të mungesës së drejtuesve të mjeteve, është ulur kufiri i moshës për marrjen e patentës për kategoritë C dhe D, pra kamionë dhe autobusë. Kjo u detyrua nga largimi i një numri të madh shoferësh për të punuar jashtë vendit, por edhe nga harmonizimi i rregulloreve me shumicën e vendeve të Bashkimit Evropian. Sipas rregulloreve të reja, ju mund të hipni në timonin e një kamioni në moshën 18 vjeç, dhe në moshën 21 vjeç për të drejtuar një autobus. Ajo që është një faktor kufizues është kostoja e lartë e trajnimit dhe kalimit për ato kategori.
Automjete të lehta elektrike
Për herë të parë, ligji njohu edhe atë që shumë shoferë makinash e njohin si një tundim të madh – automjetet e lehta elektrike. Sipas ligjit të ri, shpejtësia e tyre është e kufizuar, mosha e parashikuar e drejtimit është 14 vjeç dhe parashikohet që drejtuesit e mjeteve të kenë pajisje mbrojtëse. Shumica e gjërave që vlejnë për çiklistët do të vlejnë edhe për drejtuesit e skuterëve elektrikë, kështu që ata supozohet të ecin në korsi biçikletash ku ka korsi biçikletash dhe në rrugë ku nuk ka korsi biçikletash. Ndalohet edhe drejtimi i automjetit me më shumë se një person.
Me rritjen e numrit të skuterëve elektrikë në rrugë, rritet edhe numri i aksidenteve të trafikut në të cilat ka të lënduar dhe të vdekur. Kjo është arsyeja pse ishte e nevojshme të rregullohej me ligj drejtimi i skuterëve elektrike, por nuk është e qartë se si policia rrugore do të ndalojë, kontrollojë dhe ndëshkojë drejtuesit e skuterëve. Ndër rregulloret që janë kopjuar nga çiklistët te drejtuesit e skuterëve është se ata nuk mund të ngasin në trotuare dhe zonat e këmbësorëve.
Kamerat në uniforma
Drejtuesit e mjeteve nuk duhet të habiten nëse në rrugë nga 1 shtatori u afrohet një oficer trafiku me kamera. Bëhet fjalë për pajisje që do të vendosen në një vend të dukshëm, në gjoksin e një punonjësi policie, të ngjitura në një magnet ose të ngjitura në xhepin e një uniforme blu të dallueshme. Punonjësit e policisë do të jenë të detyruar ta përdorin atë gjatë kryerjes së detyrës dhe ndryshimit të autoritetit.
Policia thekson se qëllimi i përdorimit të këtij sistemi është dokumentimi i punës së punonjësve të policisë në lidhje me kryerjen e veprimtarive zyrtare, kontrolli i punës së punonjësve të policisë dhe përcaktimi i vlefshmërisë së ankesave të qytetarëve, më pas parandalimi i shfaqjes së keqpërdorimeve dhe korrupsionit. dhe të përmirësojë analizën dhe trajnimin, si dhe të përmirësojë punën e policisë.
Punonjësit e policisë që do të mbajnë këto pajisje në uniformat e tyre do të jenë të detyruar të informojnë qytetarin se trajtimi i tyre regjistrohet audio dhe vizualisht. Kamerat janë planifikuar të jenë të ndezura gjatë gjithë kohës dhe regjistrimi do të fillojë vetëm kur polici të klikojë dy herë butonin në mes. Pas kësaj, ajo fillon të ruajë videon e cila regjistrohet më tej, dhe gjithashtu do të ruhet dy minuta para se të shtypet butoni. Regjistrimi do të vazhdojë derisa polici ta ndalojë atë.
Nga MPB bëjnë të ditur se nga 1 shtatori, shoferët do të mund të përballojnë trafikun me këto pajisje në autostradën në territorin e Beogradit, ndërsa do të përdoren edhe nga të ashtuquajturit përgjues.