Lajme

Në sezonën e dimrit a prisni që motori i makinës të ngrohet apo ecni menjëherë?

Këshillat dhe truket “qëllimtare” për përdorimin e makinave inteligjente në muajt e ftohtë përcillen brez pas brezi. Ndoshta nuk ka asnjë shofer në Serbi dhe në botë që të mos ketë dhënë apo marrë këshilla se makina duhet të lihet në punë pas ndezjes për ta ngritur atë në temperaturën e funksionimit.

Dhe askush nuk do ta kundërshtojë një ritual të tillë, sepse logjika dikton që një motori i ngrirë ka nevojë për pak kohë për t’u ngrohur përpara se të fillojë. Megjithatë, e vërteta është krejt ndryshe! Lënia e motorit të ngrohet nuk është gjë tjetër veçse një histori “babe” krejtësisht e gabuar që në fakt ia shkurton jetën.

Kur uleni në një makinë të ngrirë në mëngjes në një minus të thellë, nuk ka nevojë të ngrohni motorin në vend. Domethënë, një praktikë e tillë mund të largojë vajin nga muri i cilindrit, gjë që çon në konsumim dhe në të njëjtën kohë, motori i ndezur derisa të arrijë temperaturën e punës do të harxhojë në mënyrë të panevojshme karburant.

Gjithashtu, ngrohja e motorit kërkon më shumë kohë në ndalesë sesa kur vozitni, vaji degradohet më intensivisht dhe pjesët konsumohen më shumë, dhe puna në boshe për shkak të një procesi më të dobët të djegies së karburantit bën që karburanti i padjegur të kthehet në një shtresë vaji dhe të përfundojë në kavilje.

Motorët e rinj kanë sensorë që zbulojnë temperatura të ulëta në motor, kështu që pompa e karburantit punon jashtë orarit për të arritur të paktën katër gradë, dhe nëse filloni menjëherë, të gjitha pjesët e motorit fillojnë të nxehen më shumë se sa në boshe.

Si ngushëllim për drejtuesit e mjeteve që prej vitesh bëjnë ritualin e gabuar, mund të themi se nuk është gjithmonë gabim të lëmë motorin të ngrohet në vend! Është e saktë, madje rekomandohet nëse drejtoni një makinë që është njëzet vjeç. Në këtë rast, respektoni rregullat e tjera, d.m.th., ulni shpejtësinë dhe rrotullimet derisa temperatura të arrijë nivelin e kërkuar.

Related Articles

Back to top button