Lajme

A frenoni siç duhet në semaforë? Shumë shoferë e bëjnë këtë gabim

Një gabim i zakonshëm i shoferit është vendosja e kutisë së shpejtësisë në “neutral” shumë shpejt.

Nëse udhëtoni në qytet çdo ditë, shpesh duhet të ndaloni në një semafor të kuq. A po e bëni mirë? Hulumtimet tregojnë se një numër i madh shoferësh, madje edhe me përvojë, bëjnë gabime gjatë kësaj manovre të zakonshme. Pjesërisht sepse u mësuan gabim në autoshkolla, pjesërisht sepse dëgjojnë këshilla të këqija, por fakti është se shumë shoferë bëjnë një ose më shumë gabime.

Një gabim i zakonshëm është vendosja e kutisë së shpejtësisë në “neutral” shumë herët, madje disa qindra metra para kryqëzimit. Kalimi në neutral shumë përpara se të arrini në semafor rrit konsumin e frenave tuaja. Në boshe, mënyra e vetme për të ngadalësuar janë frenat, që do të thotë se ato arrijnë një temperaturë shumë më të lartë se kur frenojnë me transmisionin “në marsh”, duke rezultuar në shërbim më të shpeshtë (më të shtrenjtë) të frenimit. Gjithashtu, në të kundërt, konsumi i karburantit është më i lartë se kur makina frenon me motor, pra kur ngadalësohet ndërsa transmisioni është “në marsh”.

Pra, mënyra e duhur për të ndaluar një makinë moderne është të filloni të frenoni në kohë, ndërsa makina është “në marsh”. Mos e shtypni tufën menjëherë. Vetëm kur ngadalësoni plotësisht shpejtësinë, pra para se rrotullimet e motorit të bien në 1000, shtypni tufën dhe kur ndaloni, vendosni levën e marshit në pozicionin neutral.

Nëse do të qëndroni për pak kohë në semafor, është më mirë të qëndroni në një pozicion neutral me këmbën të shkëputur nga tufa sesa të prisni “në marshin”.

Related Articles

Back to top button