Lajme

Pse automjetet dizel kanë probleme me “ndezjen” në dimër

Nëse nafta është kristalizuar, ju do ta drejtoni makinën përsëri vetëm kur i gjithë sistemi i karburantit të jetë ngrohur dhe të gjitha grimcat e parafinës të jenë shkrirë.

Prodhuesit e karburanteve përgatisin lëndë djegëse speciale me naftë për temperatura të ulëta. Kjo parandalon kristalizimin që mund të bllokojë filtrat e karburantit dhe të shkaktojë dëme të mëdha.

Megjithatë, në të ftohtë ekstrem, këto masa nuk rezultuan gjithmonë të mjaftueshme. Nëse nafta është kristalizuar, ju do ta drejtoni makinën përsëri vetëm kur i gjithë sistemi i karburantit të jetë ngrohur dhe të gjitha grimcat e parafinës të jenë shkrirë.

Për ta bërë këtë, duhet ta vendosni makinën në garazh në një temperaturë shumë mbi zero gradë. Në asnjë rast mos iu afroni me tharëse flokësh ose ngrohës me ventilator – nga njëra anë, ekziston rreziku i zjarrit dhe dëmtimit, dhe nga ana tjetër, nuk do të arrini të gjitha vendet nëpër të cilat rrjedh karburanti.

Teorikisht, karburanti dizel i dimrit duhet të funksionojë deri në minus 20 gradë. Në vitin 2013, klubi gjerman i automobilave ADAC testoi nëse kjo ishte realiste, duke përdorur katër karburante dizel të disponueshme në treg dhe kreu teste të gjera në temperatura të ulëta – me rezultatin që drejtuesit e naftës nuk mund të mbështeten gjithmonë në karburantet e dimrit.

Drejtuesit duhet të mbushin rezervuarin me naftë dimërore në kohë përpara se të fillojë sezoni i ftohtë. Sasia e mbetur e naftës së verës ende në rezervuar duhet të jetë sa më e vogël që të jetë e mundur.

Gjithashtu, duhet të ndiqen udhëzimet e prodhuesit për mirëmbajtjen – veçanërisht sa shpesh duhet të ndërrohet filtri i karburantit. Këshilla është që automjeti të parkohet aty ku është i mbrojtur nga të ftohtit dhe era (nëse është e mundur).

Asnjëherë mos përzieni naftën dhe benzinën. Përjashtim bëjnë vetëm modelet më të vjetra të automjeteve para vitit 1997 – me miratimin e shprehur të prodhuesit. Përdorni aditivë që rrisin rrjedhën vetëm nëse miratohen nga prodhuesi.

Një automjet që nuk mund ta nisni duhet të “shkrihet” në një garazh me ngrohje. Përveç kësaj, ngrohja e filtrit duhet të kontrollohet dhe rezervuari të mbushet me karburant.

Gjithashtu, filtri i karburantit mund të ketë nevojë të zëvendësohet.

Related Articles

Back to top button