Shoferët e këtyre makinave më së shumti marrin denime
Duket se disa marka te makinave thjesht ju ‘kërkojnë’ të shtypni gazin dhe hulumtimi aktual ne SHBA tregon se cilat janë markat shoferët e të cilave gjobiten më shpesh për shpejtësi, para se ta mësoni ju tregojme se këta shofer nuk janë as të BMW dhe as të Audise.
Supozimet stereotipike se këta janë shoferet qe vozisin vetura BMW ose Audi nuk janë të vërteta këtë herë. Gjate vitit 2019 shoferet e markes Subaru ishin te paret, por prodhuesi japonez nuk është më në krye të kësaj liste, percjell Presheva.AL
Sipas Auto Club, sipas raportit të fundit të Insurify, drejtuesit e Alfa Romeo u ndëshkuan më së shumti dhe informacioni është i pazakontë sepse Alfa ka shumë më pak modele në gamën e saj sesa shumica e prodhuesve të tjerë. Raporti thekson se rreth 10.5 për qind e të gjithë shoferëve në Shtetet e Bashkuara janë gjobitur për shpejtësi të paktën një herë, por duket se disa marka thjesht ‘ju kërkojnë’ të shtypni gazin. Tani që e dini që Alfat janë të parët, me siguri po pyesni se cilët janë katër të tjerët më të mirë?
Në vendin e pestë është Dodge, më saktësisht Ram, ndërsa Maserati zuri vendin e katërt. Pikërisht përpara tij, drejtuesit e Volkswagen kanë ende një ‘këmbë më të rëndë’, ndërsa Subaru fitoi argjend në vend të arit. Më në fund, 15% e shoferëve të Alfa deklarojnë se kanë marrë një gjobë të paktën një herë, e cila është 41 përqind më shumë se mesatarja, duke marrë parasysh që katër të tjerët më të mirë kanë shifra më pak se 12 përqind.
Por cilat modele të këtyre markave janë shkelësit më të këqij. Ne deklaruam se në rastin e Dodge është makina Ram. Në Maserati, GranTurismo merr më shumë penallti, ndërsa Quattroporte është relativisht i sigurt. Për Volkswagen, ky është Golf GTI i pritur dhe për Subaru WRX.
Sa i përket Alfa-së së keq, duke marrë parasysh ofertën relativisht të vogël të markës, ju ndoshta keni supozuar tashmë se është Giulia. Raporti bazohet në të dhëna nga 4 milion shoferë, kështu që një studim më i gjerë mund të zbulojë rezultate të ndryshme, megjithëse tashmë është mjaft i rëndësishëm statistikisht. Duhet gjithashtu të theksohet se shoferët e Linkolnit u ndëshkuan më pak – vetëm 9% e pronarëve u kapën duke shkelur kufijtë e shpejtësisë.