Ja pse kontrolli teknik regjistrohet me dy kamera
Futja e kamerave dëshmon se automjeti me të vërtetë është kontrolluar nga procedura e përcaktuar e kontrollit teknik.
Një javë më parë, rregullat e reja për regjistrimin e makinave filluan të zbatoheshin. Shoferët u lehtësuan, sepse matjet e emetimit të zërave të shkarkimit dhe ovaliteti i disqeve të frenave u zhvendosën për dy vjet. Sidoqoftë, sipas rregulloreve të reja, kursi i plotë i kontrollit teknik regjistrohet me dy kamera, dhe shumë prej tyre janë bërë më të shtrenjta.
Futja e kamerave dëshmon se automjeti vërtet ishte inspektuar nga procedura e përcaktuar e kontrollit teknik – tha ndihmës drejtori i Agjencisë së Sigurisë së Trafikut Branko Stamatoviq .
Ai tregon se risia më e madhe në kryerjen e inspektimeve teknike është futja e kamerave që regjistrojnë të gjithë rrjedhën e inspektimeve.
Rregullorja për inspektimet teknike thotë se çfarë pajisje duhet të ketë objekti në të cilin kryhen inspektimet teknike dhe në cilën mënyrë kryhen inspektimet.
Rregullorja është në përdorim për shumë vite, është ndryshuar që nga 5 korriku në drejtim të futjes së pajisjeve të reja, dhe kamerat për regjistrimin e vetë inspektimit janë një nga risitë kryesore.
Kur u pyet nëse disa pronarë të automjeteve ankohen se po i kthejnë për shkak të indikatorëve të pasaktë të drejtimit ose një dritë të thyer, Stamatoviq kujton se tek automjetet motorike sinjalizimi i dritës duhet të jetë i saktë në automjet.
Askush nuk do të kthehet për dëmtime të vogla ose gërvishtje te vogla.
Ai thekson se askush nuk do të kthehet për shkak të dëmtimeve të vogla ose gërvishtjeve në trup.
Stamatoviq u bëri apel shoferëve të kontrollojnë dhe korrigjojnë defektet në automjetet e tyre, për shkak të të cilave ata mund të kthehen nga inspektimi.
Sipas tij, sistemi i inspektimit teknik është duke u përmirësuar vazhdimisht.
Tre vjet më parë, u vendos një detyrim që çdo automjet të fotografohej, i cili parandalonte që automjetet e kalbura dhe të dëmtuara të kalonin në inspektim.
Siç theksoi ai, fotografimi provoi se automjeti ishte i pranishëm fizikisht, dhe se duke prezantuar kamerat, ai në të vërtetë ishte kontrolluar nga procedura e përcaktuar e kontrollit teknik.
Ekziston një rregullore tjetër për ndarjen e automjeteve motorike, dhe kushtet duhet të plotësohen nga çdo automjet që vjen për inspektim.
Një regjistrim i kontrollit teknik të secilit automjet duhet të mbahet për një vit. Automjeti po filmohet nga jashtë, por jo nga pjesa e tij e poshtme – ndërsa është duke u ekzaminuar nga kanali.
Pse rishikimi është bërë më i shtrenjtë
Duke folur për rritjen e çmimit të inspektimit teknik, i cili varion nga 3,600 në 7,000 dinarë, tregon se është vendim i kompanive që merren me të, duke theksuar se tregu përcakton çmimet.
Pronarët e inspektimit duhej të azhurnonin pajisjet e tyre, kështu që përveç kamerave, duhej futur edhe disa sisteme të tjera, siç është matja e ovalitetit të disqeve të frenave dhe shkarkimet e shkarkimeve, harmonizimi i dimensioneve të objektit ku kryhet inspektimi , rregullimin e rrugëve të hyrjes dhe sigurimin e një dhome të veçantë për kontrollorët- thekson ndihmësi i drejtorit të Agjencisë së Sigurisë së Trafikut.
Rreth 500 inspektime teknike janë të autorizuar të bëjnë punën e tyre sipas rregullave të reja, ndërsa shumë më tepër kanë paraqitur kërkesë.
Ata vazhduan të punojnë pa pengesa. Në periudhën tjetër, Ministria e Brendshme do të kontrollojë nëse i përmbushin kushtet e reja.