Blerja e gomave – gjithçka që ju nevojitet për ta ditur
Blerja e një grupi të ri gomash për makinën tuaj mund të duket e thjeshtë në shikim të parë.
Një grup i ri i gomave të makinave zakonisht blihet çdo disa vjet, në varësi të sa kilometrave ju vozisni çdo vit.
Prandaj, kur i zgjidhni ato, të gjitha opsionet duhet të merren parasysh me kujdes – jo vetëm sepse kostoja e blerjes së gomave nuk është e vogël, por edhe sepse zgjedhja e gomave mund të ketë një ndikim të madh në sjelljen e automjeteve në rrugë.
Përshpejtimi, frenimi, sjellja në kthesa, saktësia e drejtimit, komoditeti, zhurma dhe madje edhe konsumi i karburantit – gjithçka varet deri diku nga gomat.
Madhësia e gomave
Gjëja e parë që duhet të bëni kur blini është të kontrolloni madhësinë e gomave të rekomanduara për makinën tuaj.
Në makinat e përdorura, shpesh ndodh që gomat që janë aktualisht në rrota nuk janë zgjedhja optimale. Kjo gjithashtu duhet të merret parasysh kur zëvendësohet, sepse gomat në madhësinë e rekomanduar nga prodhuesi i përshtaten më së miri automjetit tuaj.
Si të përcaktoni madhësinë e saktë të gomave?
Ka disa vende ku mund të gjeni shpejt informacion mbi madhësinë e gomave për makinën tuaj.
Ato mund të gjenden, për shembull, në manualin e automjetit, zakonisht në pjesën me specifikimet teknike.
Madhësia e gomave tregohet gjithashtu në sipërfaqen e brendshme të kapakut të rezervuarit të karburantit ose në një afishe të ngjitur në shtyllën e derës së shoferit.
Ju patjetër që mund ta kontrolloni këtë informacion me vullkanizuesin tuaj.
Ata nuk kanë vetëm makina premium dhe marka të lira. Kjo ndarje vlen edhe për industrinë e gomave të makinave.
Ka goma në segmentet ekonomike, të mesme dhe premium.
Gomat me cilësi të lartë ofrojnë performancën më të mirë. Sidoqoftë, ato janë më të shtrenjtat dhe kjo është arsyeja pse shumë klientë i shmangin ato.
Nëse është e mundur, ju gjithashtu duhet të shmangni blerjen e gomave më të lira, sepse ato kanë një çmim të ulët për një arsye.
Në mënyrë që të rregulloni siç duhet gomat sipas nevojave tuaja, duhet t’i përgjigjeni pyetjes nëse keni nevojë për stinë (verë / dimër) ose goma për të gjitha stinët.
Të parët sigurojnë kontroll më të mirë, këto të fundit janë një kompromis që na çliron nga nevoja për të zëvendësuar dhe ruajtur gomat.
Gomat e të gjitha sezoneve nuk janë aq të mira për dëborën sa gomat e dimrit të vërtetë, as nuk ofrojnë të njëjtën mbrojtje në trajtimin ose akuaplanimin si gomat verore premium.
Sidoqoftë, nëse makina lëviz pak në dimër dhe në rrugë pa ose me pak borë, gomat “gjatë gjithë sezonit” janë sigurisht një zgjidhje e mirë dhe ekonomike.
Shkelja e gomave
Një artikull tjetër për të cilin pak mendohet është përshtatja e shkeljes së gomave me kushtet e planifikuara të drejtimit.
Ekzistojnë tre lloje të shkeljes – simetrike, drejtuese dhe asimetrike.
Gomat simetrike janë më të lira dhe më të lehta për t’u instaluar. Ato gjithashtu mund të lëvizin lirshëm nga pika në rrotë (“rrotullohen”) për të barazuar veshin e tyre.
Shtresa e drejtuar e shkeljes mundëson kullimin e mirë të ujit dhe “tërheqje” të mirë në dëborë.
Nga ana tjetër, gomat më të shtrenjta, asimetrike mundësojnë sjelljen më të mirë si në sipërfaqet e thata ashtu edhe të lagura – një pjesë e shkelës është përgjegjëse për “tërheqjen”, dhe tjetra për kullimin e ujit.
Treguesit e ngarkesës dhe shpejtësisë së gomave
Kur zgjedhin gomat e makinave, shumë nuk i kushtojnë vëmendje shpejtësisë dhe kapacitetit të ngarkesës së gomave.
Vlerësimi “shpejtësia e gomave” është shpejtësia maksimale e lejuar e automjetit që goma mund të përballojë (në mënyrë të sigurt), nën ngarkesën maksimale të përcaktuar nga indeksi i ngarkesës.
Këta parametra janë të shënuar, ndër të tjera, në anën anësore të gomës dhe janë të shkruar me shkronja dhe numra. Ato janë të ndërvarura dhe duhet të merren parasysh kur blini goma të reja.
Edhe nëse nuk planifikojmë të drejtojmë makinën me shpejtësinë më të madhe, nuk rekomandohet të blini goma me një indeks të shpejtësisë më të ulët. Pse?
Gomat me shpejtësi të lartë janë krijuar për të transmetuar fuqi dhe çift rrotullues të lartë. Duke zgjedhur ato me një indeks më të ulët, ne mund të kemi probleme me kapjen e gomave, por edhe me konsumimin më të shpejtë të gomave.
Për ta bërë më të lehtë për shoferët të zgjedhin gomat e tyre, Bashkimi Evropian ka prezantuar një sistem të ri shënimi.
Sistemi i ri, i cili është në fuqi që nga 1 maj 2021, siguron informacion mbi etiketën mbi kapjen e lagësht, rezistencën e rrotullimit dhe zhurmën e jashtme, si dhe mbi përshtatshmërinë e gomave për drejtimin e dimrit.