Shoferët në Serbi janë të detyruar të kenë goma dimri në makinat e tyre nga 1 nëntori
Shoferët në Serbi janë të detyruar të kenë goma dimri në makinat e tyre nga 1 nëntori – në rast se ka borë, akull ose akull në rrugë.
Me shira të shpeshtë, mungesa e dy dritave në kushtet e trafikut në përgjithësi më të vështira, dhe mangësitë në dukje të vogla mund ta bëjnë jetën të vështirë për shoferin.
Muajt e verës janë periudha në të cilën shoferët zakonisht kalojnë më shumë kilometra gjatë vitit. Eshtë sezoni i festave, dhe pastaj ata që përndryshe ngurrojnë të vrapojnë maratona vendosin të udhëtojnë më tej.
Kjo është arsyeja pse “lodhja materiale” ndodh shpesh në atë kohë, kështu që në fillim të vjeshtës është e mençur të kryeni një inspektim të shërbimit të kontrollit dhe të kontrolloni gjendjen e pjesëve më të rëndësishme të makinës – frenat, pezullimi, motori, gomat … Edhe nëse nuk prisni një inspektim teknik së shpejti.
Në pjesën më të ftohtë të vitit, shirat dhe mjegullat janë të shpeshta, ka më pak dritë të ditës dhe kushtet e vozitjes në përgjithësi janë më kërkuese, që do të thotë se mangësitë teknike në dukje të vogla mund të përbëjnë një rrezik serioz sigurie.
Ndoshta shembulli më i mirë për këtë janë thikat e fshirësit. Në shikim të parë, rrënimi dhe funksionimi i dobët i tyre mund të duket më pak i rëndësishëm, por nëse papritmas ka një shi të fortë, shoferi mund të anashkalojë lehtësisht automjetet e tjera ose këmbësorët për shkak të tyre.
Nga ana tjetër, ka një numër mangësish që dalin në pah vetëm me shfaqjen e motit më të ftohtë, të cilat jo domosdoshmërisht ndikojnë në sigurinë, por mund ta vështirësojnë seriozisht jetën për shoferin. Për shembull, një bateri e gabuar.
Në temperatura më të ulëta, qëndrueshmëria e baterisë bie në mënyrë drastike, kështu që pronarët e atyre më të vjetër se pesë vjet mund të mos jenë në gjendje të nisin automjetin në një moment.
Shpesh ndodh në momentin më të keq.
Gjithashtu, një nga gjërat që duhet kontrolluar patjetër pas verës është ftohësi, veçanërisht nëse nuk është ndryshuar për më shumë se tre vjet.
Nivelet e papërshtatshme të rezistencës së lëngjeve ndaj temperaturave të ulëta mund të çojnë në dëmtime të mëdha dhe të kushtueshme të motorit.