Së shpejti kontrollimi teknik më i lirë dhe më i thjeshtë
Kontrolli i korrektësisë së veturave mund të bëhet më i lirë në tre deri në gjashtë muajt e ardhshëm, falë ndryshimeve në Rregulloren për ndarjen e automjeteve dhe rimorkiove, për të cilat po punohet aktualisht në MPB.
Ky korrigjim i rregullores do të mundësojë kontrollimin e dy veturave në të njëjtën kohë gjatë kontrollit teknik.
Kjo do të thotë se kontrollorët do të jenë në gjendje të inspektojnë më shumë automjete gjatë ditës, gjë që do të kontribuojë në uljen e çmimeve dhe më pak mbingarkesë.
Kujtojmë se Qeveria e Serbisë në fillim të shkurtit kishte përcaktuar që kontrollet teknike për veturat e pasagjerëve nuk mund të tarifohen më shumë se 6020 dinarë e as më lirë se 3070.
“Prej datës 6 korrik, kur ka filluar aplikimi i rregullave të reja dhe regjistrimi i rrjedhës së plotë të kontrollit, i gjithë procesi është ngadalësuar, kështu që kontrolli i një automjeti zgjat nga 45 deri në 50 minuta”.
“Kjo është arsyeja pse MPB-ja po punon për ndryshimin e Rregullores.
Kjo duhet të përfundojë në tre deri në gjashtë muajt e ardhshëm, dhe më pas çmimi pritet të bjerë. Nëse frekuenca e automjeteve të kontrolluara rritet nga 50 deri në 60 për qind, do të thotë se kontrolli do të përfundojë më shpejt dhe se pritjet do të reduktohen.
Problem i ri – mungesa e fuqisë punëtore të kualifikuar
Megjithatë, pyetja është nëse gjithçka do të shkojë në drejtimin e planifikuar. Siç sqarojnë në një agjenci të njohur për kontroll teknik në Beograd, në tregun tonë ka një deficit të madh të kontrollorëve.
Kjo do të thotë se do të jetë e vështirë të sigurohet një numër i mjaftueshëm punëtorësh në kanale për të kontrolluar korrektësinë e dy automjeteve në të njëjtën kohë.
“Kemi dy muaj që kërkojmë kontrollor, rroga nuk është e diskutueshme, nga ajo punë mund të fitojë jetesën e mirë”, shpjegon Sinisha Todoroviq, i cili kontrollon korrektësinë e veturës.
“Arsyeja është mungesa e kuadrove me arsimin dhe përvojën e nevojshme. Nga ana tjetër, ata që kanë patentë shoferi për të gjitha kategoritë preferojnë të shkojnë në Slloveni si shoferë, sepse paguhet më shumë sesa të punosh këtu si kontrollorë. Aty marrin patentë. . dhe mund të udhëtojë nëpër BE.”
Ai thotë se situata në inspektim teknik ka qenë e njëjtë që nga fillimi i aplikimit të rregullave të reja në mesin e vitit të kaluar, ka turma të mëdha dhe pritet shumë për afatin. Ai kontrollonte rreth 18 automjete në ditë, ndërsa tani 10 deri në 12.
Sipas tij, çdo gjë është e zënë gjithmonë disa ditë përpara. Drejtuesit e mjeteve nuk ankohen për çmimin, por më e rëndësishmja për ta është të arrijnë afatin dhe të kryejnë me sukses kontrollin.
Në rrjetet sociale po qarkullojnë shembuj të tarifave të paligjshme
Disa prej tyre kuptuan se si ta shmangin vendimin e Qeverisë për çmimin maksimal të lejuar për kontrollin e korrektësisë së automjeteve prej 6.020 dinarë, kështu që filluan të paguajnë 300 dinarë për formularët.
Një rrëfim i tillë i qendrës së makinave nga Pançeva po qarkullon në rrjetet sociale duke ngjallur komente të shumta. Kontrolluesi i tyre nuk është përgjigjur pse e kanë këtë tarifë shtesë.
Siç thotë ai, “sapo është kthyer nga pushimet dhe nuk e di se për çfarë bëhet fjalë”.
Në vende të tjera për kontroll teknik thonë se ndoshta është rast i izoluar, sepse pothuajse të gjithë i përmbahen çmimeve të parapara dhe nuk paguajnë asnjë formular.