Makinat e përdorura janë rritur në çmim me gati një të tretën në Gjermani brenda një viti
Makinat e përdorura trevjeçare janë rritur në çmim me gati një të tretën në Gjermani brenda një viti. Në prill, makina mesatare trevjeçare me motor benzine ishte 30.1 për qind më e shtrenjtë se një automjet i krahasueshëm një vit më parë, sipas një analize nga firma e analizës së tregut DAT.
Mesatarisht automjeti ka kushtuar 27.900 euro. Mesatarja e naftës është rritur për 31.8 për qind në një mesatare prej 28,960 euro. Shifrat i referohen automjeteve të përdorura trevjeçare në të gjitha segmentet dhe markat.
Automjetet e vjetra, të prodhuara rreth vitit 2015, konkretisht Golf 7, i cili kushtonte 11 mijë euro tre vjet më parë, tani vështirë se mund të gjenden nën 14 mijë. Makinat shumë më të shtrenjta janë bërë edhe më të shtrenjta, kështu që sot mund të merrni një makinë vërtet të keqe dhe të vjetër për rreth 3000 deri në 4000 euro.
Shkaktarë të rritjes janë furnizimi i ulët i automjeteve si pasojë e pandemisë së koronavirusit, kriza me prodhimin e çipeve dhe makinave të reja dhe mungesa e pjesëve.
Përveç kësaj, çmimet e veturave të reja tre vjet më parë u rritën për rreth shtatë për qind, shkruan Revista gjermane Menaxher, kështu që duhet pasur parasysh.
Dizelët e përdorur janë veçanërisht në çmim, për të cilin klientët janë të gatshëm të paguajnë gjithnjë e më shumë.
Qoftë në parcela në disa rrugë të largëta apo në internet, zakonisht ka një përzgjedhje të madhe të makinave të përdorura në Gjermani. Nga numri i përgjithshëm i makinave të shitura në Gjermani, shumica janë të përdorura. Vetëm në ofertë ka shumë pak prej tyre.
Aktualisht kemi më pak makina të përdorura sesa klientë. Makinat e përdorura janë bërë një mall i rrallë, tha së fundmi nënkryetari i Shoqatës Qendrore të Tregtisë Gjermane të Automobilave (ZDK).
Martin Weiss punon për DAT, një organizatë e themeluar në vitin 1931 për të vlerësuar në mënyrë neutrale dhe objektive vlerën reale të makinave. Ai habitet kur vëzhgon tendencat aktuale në industri.
Tregu është çmendur, tha Weiss së fundmi, duke shtuar se makinat e përdorura janë më të shtrenjta se kurrë më parë dhe më shumë se 20 për qind. Ai shprehet se në disa raste çmimi mund të jetë edhe më i lartë. Para së gjithash, makinat me motorë nafte janë shumë më të shtrenjta se në vitet e para pas skandalit me emetimet e falsifikuara
Shpërthimi i çmimeve u shkaktua fillimisht nga një pandemi dhe një mungesë e vazhdueshme e çipave për elektronikën e automobilave. Tani kriza e Ukrainës i ka shtuar benzinë zjarrit.