Lajme

Gjermanët filluan të kursejnë masivisht, megjithatë – ata nuk heqin dorë nga një gjë

Inflacioni i lartë ka ndryshuar ndjeshëm sjelljen konsumatore të njerëzve në Gjermani.

Sipas rezultateve të një sondazhi nga kompania e kërkimit të tregut GfK, konsumatorët kursejnë më së shumti në sende ushqimore të përditshme ose produkte të kujdesit personal.

Kur bëhet fjalë për udhëtimet, këtë verë nuk do të kursehet asnjë kurs. Përsa i përket veshjeve, preferohen produkte më të lira.

“Efektet e inflacionit janë veçanërisht të dukshme në produktet e përditshme si ushqimet apo produktet e kujdesit personal. Në përgjithësi, kjo zonë ka pasur një rënie të madhe të volumit në muajt janar-maj, 8.2 për qind më pak mish dhe mish të përpunuar janë blerë, 8.5 për qind më pak fruta dhe perime të freskëta dhe 7 për qind më pak produkte buke”, zbuluan studiuesit.

Konsumatorët kanë më shumë gjasa të përdorin oferta speciale ose të blejnë markat e prodhuesve. Pesha e markave në totalin e shitjeve në tremujorin e parë u rrit me 34.6 për qind. Për 36 për qind të njerëzve, çmimi është aktualisht kriteri më i rëndësishëm për marrjen e një vendimi për blerje, shkruan revista Fenix.

Sipas hulumtimit të GfK, ndërsa produktet e përditshme panë një rënie të mprehtë në vëllim, industria e udhëtimeve u zhvillua në drejtim të kundërt. Pas më shumë se dy viteve të pandemisë së koronës, konsumatorët kanë shumë për të kapur.

Numri i rezervimeve të udhëtimeve private në sezonin aktual të verës është i krahasueshëm me atë para pandemisë 2019 dhe në disa raste edhe i tejkaluar.

Kishte gjithashtu një vonesë në kërkesë për veshje gjatë pandemisë. Aktualisht, blerësit e modës me sa duket po përpiqen qëllimisht të shmangin inflacionin.

Çmimi mesatar i paguar ishte pak më i ulët se në maj 2019. Sipas studiuesve të tregut, ka dy strategji pas kësaj: konsumatorët blejnë produkte më të lira në dyqane të specializuara ose kalojnë në kanale të tjera shitjesh me çmime më të ulëta.

Related Articles

Back to top button