Lajme

Përgatitni makinën për vjeshtë

Përgatitja në kohë për kushtet e vjeshtës mund t’ju kursejë shumë telashe, por edhe ta bëjë më të lehtë përgatitjen për dimër, shkruajnë makinat e përdorura.

Në të njëjtën kohë, tani është më e lehtë dhe me më pak shqetësime të zgjidhen probleme të ndryshme, ndërkohë që temperatura nuk ka rënë shumë dhe nuk ka shi.

1) Bateria – kontrolloni ose zëvendësoni

Është ideale që bateria të kontrollohet në një servis të specializuar një herë në vit.

Ata kanë pajisje speciale testimi, kështu që mund t’ju paralajmërojnë në kohë për mundësinë e dështimit të baterisë kur temperaturat shkojnë nën zero.

Në të njëjtën kohë, mund të kontrollohet nëse ngarkimi i baterisë është i mirë, pasi edhe një bateri e re do të vuajë shpejt nëse sistemi i karikimit nuk funksionon siç duhet.

Ky kontroll zakonisht nuk është i shtrenjtë – telefononi disa shërbime të specializuara dhe pyesni. Kështu që mund të shmangni situatat e pakëndshme në kohë në mëngjesin e ftohtë të hershëm.

Parandalimi është veçanërisht i vlefshëm në makinat më të reja që kanë një sistem start-stop, si dhe një ushtri të vërtetë të konsumatorëve të ndryshëm të energjisë elektrike, dhe vetë bateria mund të jetë jashtëzakonisht e shtrenjtë. Do te perdoren ngrohes per xhamat, pasqyra, sedilje, timon, ka sisteme te ndryshme sigurie, drita mjegull, ventilator ngrohje, fshirese…

2) Lëngu fshirëse – shtoni një rezervë

Kontrolloni rregullisht nivelin e lëngut për larjen e xhamit të përparmë dhe në mënyrë që të mund ta mbushni atë në kohë nëse është e nevojshme, është e nevojshme të keni gjithmonë një rezervë. Ndoshta ideja që do të përdorni kaq shumë lëngje duket e palogjikshme pasi fshirëset përdoren kur bie shi, por mbani mend se kur shiu ndalon, në rrugë ka mbetur një sasi e madhe uji që automjetet e tjera e marrin në formën e një re pikash të pista që ngjiten në xhamin tuaj.

Ka papastërti në ato pika që mund të gërvishtin xhamin e përparmë, kështu që lëngu i larjes është shumë i dobishëm për të shmangur këtë – përndryshe praktikisht do të lyeni me ujë të ndotur në xhamin e përparmë me fshirëset e xhamit.

3) Dëmtimi i trupit – sa më shpejt aq më mirë

Tani është koha për të riparuar çdo dëmtim që është mjaft i thellë për të shkaktuar korrozion. Vetëm shiu është i mjaftueshëm për ta përshpejtuar ndjeshëm këtë proces, madje edhe kur fillon të hedhë kripë në rrugë, në pranverë mund të habiteni nga kosto dukshëm më të larta për riparimin e një gërvishtjeje.

Nëse ndryshku tashmë është shfaqur diku, situata tashmë është serioze dhe në asnjë mënyrë mos e shtyni zgjidhjen e problemit për pranverë apo verë. Korrozioni mund të jetë përhapur tashmë në një zonë shumë më të gjerë nën bojë dhe nuk do ta vini re derisa të shfaqen kapakët.
Nëse financat janë problem për ju, të paktën bëni gjënë më themelore – ndaloni përhapjen e mëtejshme të korrozionit. Lëreni lyerjen në hijen e saktë dhe llakun me cilësi të lartë për kohë më të mira. Në këtë mënyrë ju mund të kurseni shumë para, pasi riparimi do të kushtojë gjithnjë e më shumë me kalimin e kohës.

Ju mund të drejtoni një makinë me një vend të shëmtuar, por kjo është më mirë sesa makina të kalbet ngadalë por me siguri gjatë gjithë vjeshtës dhe dimrit. Gjithashtu inspektoni me kujdes të gjitha vendet e fshehura, pavarësisht nëse ka pasur ndonjë dëm, pasi korrozioni mund të ndodhë në vendet ku është e vështirë të shihet.

4) Depilimi – parandalimi është ilaçi më i mirë

Depilimi është aplikimi i një shtrese mbrojtëse dylli që mbron bojën/bojën e makinës nga ndikimet e shumta negative, si substanca të ndryshme agresive nga ajri i ndotur, kripa e hedhur në rrugë, jashtëqitjet e shpendëve…

Gjithashtu, është shumë më e lehtë të hiqni papastërtitë e ndryshme nga një makinë e depiluar duke u larë. Duhet theksuar se ka mënyra të ndryshme të përdorimit të dyllit – nga depilimi profesional, i cili është më cilësor dhe më jetëgjatë, por edhe më i shtrenjtë, përmes solucioneve “bëje vetë”, deri te shampo me dyll dhe depilim në vetë- lavanderi shërbimi.

5) Kanalet e kullimit të ujit – kontrollimi dhe pastrimi

Është shumë e rëndësishme të kontrolloni rregullisht kanalet e ujit, veçanërisht nëse parkoni nën pemë, pasi gjethet bien shumë shpejt në vjeshtë dhe mund të bllokojnë ato kanalizime po aq shpejt. Në atë rast, kur bie shi, uji mund të arrijë në kabinë ose ndonjë pajisje elektronike dhe të shkaktojë dëme serioze.

6) Fshirëset – më të rëndësishme nga sa mendojmë

Nuk është gjë e madhe nëse vozitni me shpejtësi të ulët dhe shiu nuk është i dendur me fshirëse të këqija, por në autostradë, fshirëset e këqija mund ta kthejnë makinën në agoni të vërtetë dhe t’ju vënë në rrezik. Prandaj, kontrolloni me kohë gjendjen e fshirëseve të fshirësit.

Edhe nëse duken mirë vizualisht, kontrolloni se si e largojnë ujin nga xhami i përparmë. Mos harroni fshirësin e pasmë, pasi mund të jetë jashtëzakonisht i rëndësishëm në disa situata. Sigurohuni që të kontrolloni edhe spërkatësit – si përpara ashtu edhe pas.

7) Kondicioner – i paçmuar për shkrirjen e dritareve

Kondicioneri shërben jo vetëm për të na mbajtur të freskët gjatë verës, por edhe për të shkrirë xhamat jashtëzakonisht shpejt dhe me efikasitet. Ne kemi shkruar për këtë në tekst: Si të përdorim kondicionerin për të shkrirë dritaret?

8) Larja e xhamit nga brenda – ndihmon në reduktimin e mjegullës

Xhami i ndotur është shumë më i ndjeshëm ndaj mjegullës sesa xhami i pastër, kështu që larja e rregullt dhe e plotë është shumë e dobishme.

Ka edhe agjentë të ndryshëm kundër mjegullës. Disa janë mjaft efektive, ndërsa të tjerët nuk tregojnë pothuajse asnjë efekt. Sigurisht, efektiviteti i tyre varet shumë nga fakti nëse i përdorni ato në mënyrë korrekte. Ato gjithashtu mund të ndryshojnë në mënyrë drastike për sa kohë zgjasin.

Ka edhe zgjidhje të shumta “popullore”. Ne nuk do të hyjmë në efektivitetin e tyre, por nëse e keni këtë problem, mund t’i provoni lehtësisht. Fillimisht duhet të lani mirë gotat. Më pas, për shembull, i lyeni me lëng limoni ose një tretësirë ​​detergjenti për larjen e enëve (lënë një shtresë të hollë në gotë që parandalon mjegullimin, por duhet ta fërkoni mirë për të shmangur njollat).

9) Vendosni dyshekët e gomës

Vjeshta sjell shi dhe baltë, ndaj ne mbrojmë “qilimin” e makinës me tapete gome. Ata janë gjithashtu pakrahasueshëm më të lehtë për t’u larë dhe tharë. Por mos u shqetësoni – blini dyshekë të përshtatshëm gome, të cilat nuk do të ndërhyjnë në kontrollet e këmbëve.

10) Riparoni bagazhin nëse ka ndonjë dëmtim

Çdo dëmtim në xhamin e përparmë duhet të riparohet përpara periudhës më të ftohtë, sepse ekziston mundësia që gjatë vjeshtës dhe dimrit diferencat e temperaturës të përhapen deri në atë pikë sa riparimi të jetë i pamundur. Ne kemi shkruar për këtë në tekstin Riparimi i xhamit të plasaritur – kur është e mundur dhe sa kushton?

11) Ngrohje xhami dhe pasqyre

Disa makina kanë edhe ngrohës për ndarjen e shoferit, ndaj duhen kontrolluar në kohë. Ngrohësit e pasqyrës janë shumë të dobishëm – prandaj mos prisni deri në dimër për të zbuluar se njëri prej tyre është prishur.

12) Gomat – thellësia e hapit, mosha, gjendja e përgjithshme, gjendja e përgjithshme…

Ka ende shumë kohë deri në posedimin e detyrueshëm të gomave të dimrit. Megjithatë, gomat e mira janë gjithashtu shumë të rëndësishme në periudhën e vjeshtës – kemi rrugë të lagura, gjethe të rëna, baltë nga automjetet e tjera në rrugë… Pra, kontrolloni gjithçka për gomat – thellësia e shkelës nuk është i vetmi artikull për t’u kontrolluar.

Ka edhe dëmtime të mundshme që nuk mund të vërehen gjatë përdorimit të përditshëm të makinës, por që mund të “përhapen” dhe të shkaktojnë probleme serioze me shpejtësi të lartë, p.sh. në autostradë. Këtu po flasim kryesisht për dëmtimin e anëve të gomave. Ka edhe vjetërsinë e gomës, e cila nuk është një artikull i papërfillshëm, pavarësisht se goma duket shumë mirë.

Ju gjithashtu duhet të shikoni nëse gomat konsumohen në mënyrë të barabartë. Veshja e pabarabartë mund të tregojë një problem me ingranazhet.

13) Rrota rezervë – kontrollojeni gjithashtu

Drejtuesit harrojnë masivisht timonin rezervë. Problemi më i madh është se goma në të humbet ngadalë por me siguri presionin e ajrit, kështu që në rastin e një gome të shpuar mund të gjendeni në një situatë shumë të pakëndshme nëse nuk keni një pompë për të fryrë gomën.

14) Fenerët dhe dritat e tjera

Vjeshta dhe dimri në përgjithësi sjellin shikueshmëri më të dobët. Pra, kontrolloni që të gjitha dritat të funksionojnë, duke përfshirë dritat e mjegullës. Gjithashtu, nëse nuk e dini, mësoni si t’i ndezni ato.

Fenerët mat nuk janë aspak një problem naiv – sa më mat të jetë plastika e fenerëve dhe sa më shumë gërvishtje të ketë, aq më keq ndriçojnë fenerët. Kjo është e rrezikshme për një sërë arsyesh, veçanërisht në kushte të këqija të motit dhe në rrugë jashtë vendbanimit. Do të jeni vonë për të dalluar një këmbësor ose çiklist, një gropë, një kafshë…

Një zgjidhje efektive është lustrimi. Nuk kushton shumë dhe mund ta përmirësojë situatën në masë të madhe. Ne kemi shkruar për të në tekst: Lustrim i fenerëve – sa efektiv është, sa kushton…

Sigurisht, nëse problemi është brenda fenerit, kjo kërkon një qasje krejtësisht të ndryshme.

Related Articles

Back to top button