Lajme

Cilat janë ndryshimet e mirëmbajtjes midis makinave elektrike dhe atyre “klasike”

Automjetet elektrike kërkojnë më pak mirëmbajtje sesa makinat me energji SUS, por për sa kohë që diçka po rrotullohet në rrugë, kërkohet të paktën mirëmbajtja bazë.

Do të ketë gjithnjë e më shumë prej tyre në rrugë në vitet e ardhshme, ndaj është mirë të jeni të vetëdijshëm për disa nevoja specifike shërbimi që janë unike për automjetet elektrike.

Mirëmbajtja e motorit
Dallimet në mirëmbajtje dhe shërbim midis EV-ve dhe makinave me motorë SUS ​​janë të mëdha.

Ndërsa motori elektrik është pa mirëmbajtje, automjetet motorike SUS kanë një numër të konsiderueshëm përbërësish mekanikë që konsumohen dhe kërkojnë servisim të rregullt.

Përveç kësaj, në praktikë është e dëshirueshme që të shmanget karikimi i vazhdueshëm i një baterie EV në kapacitetin 100 për qind dhe më pas ta lini të bjerë në zero (ose afër zeros). Kjo mund të bëjë që motori të mbinxehet dhe të shkurtojë jetëgjatësinë e baterisë.

Komponentët e motorit me djegie të brendshme që kërkojnë mirëmbajtje, riparim ose zëvendësim të shpeshtë përfshijnë vajin e motorit dhe filtrin e vajit, kandelat, filtrin e ajrit dhe karburantit, pjesët dhe komponentët e ndezjes së motorit, rripin e lëvizjes dhe kohën, pompën e karburantit, guarnicionet…

Mirëmbajtja e baterisë
Teknikisht, bateritë EV nuk kërkojnë mirëmbajtje ose shërbim. Megjithatë, për shkak të madhësisë së tyre dhe tensionit të lartë, këto bateri dhe komponentë të tjerë kritikë të automjeteve elektrike duhet të mbahen të freskëta.

Ndërsa disa automjete elektrike i ftohin këto sisteme me ajër, shumë përdorin ftohësin e tyre të baterisë për të parandaluar mbinxehjen e baterisë.

Rregulloret kërkojnë që bateritë e makinave elektrike të mbulohen nga një garanci e gjatë. Rekomandohet që bateria të jetë gjithmonë e karikuar ndërmjet 20 dhe 80 përqind të kapacitetit.

Gjithashtu, duhet pasur kujdes për zorrët e ftohësit të baterisë dhe që të mos ketë korrozion në portat e karikimit.

Bateritë e makinave tradicionale me motor SUS zakonisht zgjasin katër deri në gjashtë vjet. Pastroni lidhësit një herë në vit për të zgjatur jetën e tyre dhe kontrolloni periodikisht nëse janë të lidhur mirë.

Mirëmbajtja e frenave
Frenat e automjeteve elektrike dhe automjeteve me ngasje SUS duhet të kontrollohen sa herë që ndërrohen gomat apo hiqen rrotat, shkruan Jutanji.hr.

Ndryshoni lëngun e frenave çdo dy vjet ose çdo 50,000 kilometra, në të dy llojet e automjeteve.

Automjetet elektrike kanë sistem frenimi rigjenerues, që do të thotë se përdorin rezistencën e motorit elektrik për të ngadalësuar automjetin. Për shkak të kësaj, tabelat dhe disqet e tyre të frenave nuk nxehen (dhe konsumohen) aq shumë. Nxehtësia e reduktuar zgjat shumë jetën e tyre.

Komponentët e sistemit të frenimit të automjeteve me motorë SUS ​​nxehen dhe konsumohen më shumë. Kontrolloni me kujdes tabelat dhe disqet e frenave për shenja konsumimi ose korrozioni të tepërt, veçanërisht nëse dëgjoni frenat duke kërcitur.

Mirëmbajtja e gomave
Mirëmbajtja e gomave është thelbësore për automjetet me lëvizje SUS, por edhe për automjetet elektrike, jo vetëm për sigurinë e drejtimit, por edhe për zgjatjen e jetës së tyre dhe kursimin e karburantit.

Dridhjet, edhe ato të voglat, mund të shkurtojnë jetën e tyre, ndaj duhet të balanconi gomat tuaja sa herë që i ndërroni.

Megjithatë, gomat e automjeteve elektrike kërkojnë më shumë vëmendje për dy arsye. Bateritë i bëjnë EV-të shumë më të rënda se makinat me motor SUS. Vetëm kjo peshë shtesë mund të bëjë që gomat të konsumohen më shpejt.

Përveç kësaj, motori elektrik jep çift rrotullues maksimal që nga fillimi i cili transmetohet në rrota, që do të thotë se çift rrotullimi në dispozicion është më i madh se në automjetet SUS, gjë që shkakton konsumim më të shpejtë të gomave.

Kontrollimi mujor i presionit të ajrit të automjetit tuaj dhe kërkimi i konsumit jonormal të gomave është pjesë e mirëmbajtjes rutinë që çdokush mund ta bëjë.

Mirëmbajtje e rregullt
Shumë nga këto artikuj të mirëmbajtjes rutinë në të dy llojet e automjeteve janë të lehta për t’u bërë vetë, por disa në makinat elektrike kërkojnë një profesionist.

Kjo përfshin inspektimin e të gjitha lëngjeve, baterive, kabinës, sistemeve elektrike, sistemeve të drejtimit, pezullimit dhe komponentëve të tjerë mekanikë, si dhe kontrollimin e të gjitha zorrëve, pajisjeve dhe pompave për lëngje të ndryshme.

Duhet të bëhet çdo 10-12 mijë kilometra ose një herë në vit.

Për makinat me motor SUS, kontrolloni çdo muaj nivelin e vajit të motorit, gjendjen e baterisë, rripat dhe zorrët.

Related Articles

Back to top button