Lajme

Nëse bleni një makin nga 25 dhjetori një ndryshim i madh!

Që nga 25 dhjetori, çdo veturë e re e blerë në Serbi do të duhet të ketë një pasaportë energjetike dhe shumë nuk janë ende të sigurt se çfarë përfaqëson ky dokument. Mirko Kokoviq, ndihmës drejtor i Agjencisë për Siguri në Komunikacion, iu përgjigj pyetjeve se a do të shtrenjtohen veturat për këtë arsye, a do të bëhet i pamundur importi i veturave të vjetra të përdorura dhe a do të jenë të detyrueshëm edhe për veturat e vjetra.

“Pasaporta e energjisë është një risi, normalisht nuk na pëlqejnë ndryshimet, por kjo është një gjë shumë e mirë. Ligji për ndryshimet klimatike kërkon që të ketë një etiketë për ekonominë e konsumit të karburantit, si dhe emetimet e CO2 dhe të dëmshme. substancat në atmosferë.Ne serbët jemi të vetëdijshëm se çfarë lloj veturash ngasim, si ndikojnë në mjedis dhe sa shpenzojnë.Dëshmi për këtë është se Ministria e Ndërtimit, Transportit dhe Infrastrukturës ka ndarë gjashtë miliardë dinarë për subvencione për të reja dhe zgjerimin e automjeteve elektrike dhe hibride”, tha ai.

Kush duhet të marrë një pasaportë energjie për një makinë, blerësi apo shitësi?

“Është përgjegjësi e shitësit, jo e blerësit. Është shumë e rëndësishme që shitësi që nxjerr një automjet të ri në treg, në një vend apo distancë të caktuar, në mënyrë të dukshme dhe me shpenzimet e tij, të vendosë një ekonomi. etiketa, e cila do të përmbajë informacione për konsumin zyrtar të karburantit, si dhe emetimin e substancave të dëmshme nga një makinë e re”, tha Kokoviq .

A do të rrisë çmimi i makinave të reja pajisja me pasaportë energjetike? Kokoviq thotë se kjo nuk do të ndikojë në çmimin e automjetit dhe as në përmbajtjen e lejes së komunikacionit. Por duke qenë se serbët kryesisht blejnë vetura të përdorura, shumë njerëz pyesin nëse në të ardhmen “makina të përdorura” do të duhet ta kenë këtë etiketë, apo nëse blerja e një makine të importuar dhe të përdorur do të jetë e pamundur.

“Është e rëndësishme të theksohet se kjo vlen vetëm për modelet e reja të makinave, nuk ka pasaportë energjetike për modelet e vjetra. Tani për tani! Në të ardhmen mund të ketë kuptim që edhe automjetet e vjetra të marrin këtë etiketë, për të parë se sa janë ndotin dhe ndikojnë në shëndetin “Por tani për tani nuk ka tendencë për të rregulluar zonën e automjeteve që importohen siç përdoren në këtë mënyrë apo në mënyrë të ngjashme”, tha Kokoviq.

Related Articles

Back to top button