Këto janë parfumet që mbajnë aromën më shumë se 24 orë
Nuk ka asnjë industri në të cilën fjala “niche” përdoret aq shpesh sa kur flitet për parfume, dhe pikërisht kohët e fundit po flitet gjithnjë e më shumë për një linjë të veçantë aromash, të cilat, me të gjitha llogaritë, nuk janë për të gjithë.
Kështu, niche i referohet produkteve, shërbimeve ose interesave që apelojnë për një rreth të vogël, të specializuar njerëzish; me fjalë të tjera, do të thotë se ata janë të ndryshëm dhe se qëllimi nuk është t’i kënaqin të gjithë.
Megjithatë, ky përkufizim nuk bën ndonjë gjykim për çmimin ose cilësinë.
Megjithatë, industria e parfumeve e ka përqafuar vërtet këtë emërtim, duke e bërë atë fjalën e re për disa vite. Fakti është se nuk ka një përkufizim zyrtar të parfumit niche, por zakonisht bëhet dallimi mes parfumeve të stilistëve, të cilët mbajnë emrin e kompanive luksoze dhe që mund të gjenden kudo në treg.
Më pas janë parfumet e krijuara nga të famshmit, ndaj kemi Beyoncé, David Beckham apo Ariana Grande dhe të tjerë që kanë gjetur vendin e tyre në këtë industri.
Kemi edhe parfume niche, parfume që kanë një kamare të veçantë. Këto janë parfume nga kompani (më të vogla) që prodhojnë vetëm parfume (dhe ndonjëherë produkte të tjera aromatike si qirinj). Ata zakonisht punësojnë parfumerë të panjohur për të krijuar parfumet e tyre.
Dhe në fund të “indie” – parfume nga markat shumë të vogla.
Parfume Niche
Bazuar në përkufizimet e mësipërme, lind pyetja nëse është e lehtë të përcaktohet nëse një parfum është i ngrohtë apo jo? Përkufizimet kryesisht thonë diçka për llojin e kompanisë që shet parfumin, por ato thonë pak se cili është ndryshimi i vërtetë midis gjithë atyre parfumeve. Për më tepër, ka përjashtime të panumërta dhe kategori të ndryshme bashkohen.
Rritja dhe suksesi i parfumeve të veçanta nuk ka kaluar pa u vënë re nga markat e stilistëve. Ata u përgjigjën duke prezantuar linja më ekskluzive, të tilla si “Armani Prive” dhe “Dior Collection Privee”, për të kapur një pjesë të tregut në rritje. Këto linja janë më të shtrenjta dhe nuk mund të gjenden në çdo parfumeri, ndonjëherë as në dyqanet e markës.
Po markat e parfumeve si Guerlain, Acqua di Parma apo Tom Ford?
Ata janë gjithashtu përgjegjës për parfume kulti shumë të suksesshme si Shalimar, Samsara, Acqua di Parma Colonia dhe Black Orchid. Për këto marka, parfumi nuk është vetëm një nënprodukt fitimprurës, por burimi kryesor i të ardhurave të tyre. Të gjitha ato i përkasin koncerneve ndërkombëtare të luksit si LMVH apo Estee Lauder.
Sot mund t’i gjeni në çdo qytet të botës, megjithatë nuk mund t’i quani “designer”, por a mund të quhen vërtet parfume niche?
Meqenëse parfumet e ngrohtë janë vetëm për të zgjedhurit, na duket se ky emër nuk mund të përshtatet, nëse flasim për një numër të madh njerëzish.
Pra, ajo që kanë të përbashkët parfumet e veçanta dhe parfumet e një lloji tjetër është se ato janë bërë të gjitha për një numër të caktuar njerëzish, por parfumet e veçanta bëhen në sasi më të vogla dhe mund të gjenden vetëm në disa vende.
Ato janë puna e pasionuar e jetës së personit që i krijon.
A janë parfumet më të mira dhe më të shtrenjta?
Markat më të vogla shpesh kursejnë në paketim dhe nuk përfshihen në marketing (me pagesë). Kjo u lejon atyre të përdorin përbërës më fisnikë.
Fakti që ato shpesh janë më të shtrenjta është kryesisht për faktin se prodhohen në sasi shumë më të vogla, gjë që rrit kostot e tyre të prokurimit dhe prodhimit.
Ndërsa markat e tilla duhet të jenë fitimprurëse për të mbijetuar, ato kanë një avantazh të rëndësishëm: atyre u duhet vetëm të gjejnë një numër të kufizuar blerësish për produktet e tyre çdo vit.
Kjo do të thotë se ata mund të jenë më krijues. Parfumet e tyre nuk janë domosdoshmërisht tërheqës për miliona njerëz. Parfumet e vërtetë të ngrohtë janë më origjinale dhe përmbajnë përbërës më të shtrenjtë. Ju merrni cilësi më të mirë për paratë tuaja, por mbi të gjitha – blini një produkt personal dhe unik të bërë me dashuri dhe përkushtim. Ajo që i blen më shumë se çdo gjë audiencës së parfumeve të veçanta, është fakti se ato janë shumë, shumë jetëgjata dhe që mund të ndihen në lëkurën tuaj për më shumë se 24 orë! Ato qëndrojnë të pranishme në flokë për ditë të tëra, domethënë derisa t’i lani. Një tjetër plus i madh është fakti se me një parfum të ngrohtë, sigurisht që nuk do të nuhasni si askush tjetër, aromat e tyre janë unike dhe erë të ndryshme në çdo lëkurë.
Disa marka kërkojnë paketim shumë të shtrenjtë ose thjesht rrisin çmimin për ta bërë atë më ekskluziv, ndërsa cilësia e produktit nuk është domosdoshmërisht më e mirë.