NDRYSHIME TË REJA NË VIBER

Aplikacioni “Viber” njoftoi prezantimin e dy risive – inbox-in e biznesit dhe llogaritë komerciale të kërkueshme.
Kompania tha se oferta e re do t’i shfaqë ato risi si pjesë e një faze të re ndërveprimi midis markave dhe përdoruesve brenda aplikacionit.
Gjithashtu, synimi është rritja e prezencës së markave në platformë, por me mbrojtje të mëtejshme të përdoruesve nga mashtruesit.
Hulumtimet kanë treguar, sipas “Viber”, se 71 për qind e përdoruesve presin që kompanitë t’u ofrojnë atyre mundësinë për ndërveprime të personalizuara, ndërsa 82 për qind e kompanive planifikojnë të zbatojnë një strategji që u ofron përdoruesve vlerë më të madhe përmes ofrimit të shërbimeve të synuara.
Viber prezanton kështu “Business Inbox” në nivel global, një hapësirë e veçantë në platformë e dedikuar ndërveprimit ndërmjet markave dhe përdoruesve, e aksesueshme direkt në ekranin e bisedës së çdo përdoruesi.
Ky funksionalitet lejon që të gjitha mesazhet nga llogaritë e markave zyrtare të arkivohen dhe organizohen brenda një kutie hyrëse (siç janë njoftimet nga banka, konfirmimi i porosisë nga shërbimi i dorëzimit, porositë speciale nga dyqani, etj.).
Kutia hyrëse e biznesit do të aktivizohet kur përdoruesi të marrë mesazhin e tij të parë të biznesit.
Për përdoruesit që kanë pasur mundësinë të shkëmbejnë mesazhe me kompani dhe marka në periudhën e mëparshme, e gjithë korrespondenca e tillë do të transferohet automatikisht në “Business Inbox” me futjen e atij funksioni në platformën “Viber”, gjë që do të jetë edhe rasti. me atë që do të mbërrijë dhe në të ardhmen.
Kutia hyrëse e biznesit do t’i lejojë përdoruesit të organizojnë ndërveprimet e tyre me markat në mënyrën që u përshtatet më së miri, përkatësisht: të vendosin një bisedë me një markë në krye të kutisë së tyre hyrëse të biznesit, të transferojnë çdo bisedë nga kutia hyrëse e biznesit në ekranin kryesor me privat. bisedat, lidhni çdo bisedë biznesi në krye të ekranit me biseda private.
Në të njëjtën kohë, do të jetë shumë më e lehtë të gjesh informacionet më të fundit që kompanitë dhe markat po komunikojnë, pasi kutia hyrëse e atyre bisedave do të ngjitet në krye të ekranit kryesor me biseda private, që do të thotë se mesazhet e biznesit nuk do të përzihen. me ato private.
“Viber” do të prezantojë edhe “Commercial Accounts”, ku do të mund të gjenden të gjitha mënyrat për të ndërvepruar me markën në një vend.
Ai do të përmbajë të gjitha informacionet e biznesit, shërbimet dhe bisedat në “Viber”, ndërsa llogaria është lehtësisht e kërkueshme në platformë.
Përdoruesit do të jenë në gjendje të kërkojnë për “Llogaritë e Biznesit” në mënyrë proaktive duke shtypur një markë ose emrin e kompanisë në kutinë e kërkimit Viber.
Kur ata të hyjnë në llogarinë komerciale të zgjedhjes së tyre, përdoruesve do t’u shfaqet emri i markës, logoja, simboli që llogaria është verifikuar, përshkrimi, të dhënat e kontaktit dhe një listë e kanaleve të komunikimit të disponueshme në “Viber”.
Llogaritë do të mund të përcillen te përdoruesit e tjerë, gjë që rrit praninë dhe dukshmërinë e markës.
Markat do të jenë në gjendje të nxjerrin në pah deri në tre adresa, një faqe interneti, një numër telefoni dhe një përshkrim deri në 1000 karaktere për t’u siguruar që i gjithë informacioni i nevojshëm është i disponueshëm për përdoruesit e interesuar.
“Llogaritë tregtare” të reja dhe të kërkueshme do t’i fuqizojnë më tej përdoruesit duke qenë në gjendje të gjejnë drejtpërdrejt markat e zgjedhjes së tyre dhe të fillojnë komunikimin me ta në mënyrë proaktive.