Lajme

BE-ja planifikon të vendosë masa më të rrepta gjatë dhënies së patent shoferit

Bashkimi Evropian planifikon të reformojë dhe standardizojë testet e drejtimit në 27 shtetet e tij anëtare, në përpjekje për të reduktuar 20,000 vdekjet në rrugë çdo vit – me 40 përqind të atyre vdekjeve që përfshijnë shoferë nën moshën 30 vjeç.

Propozimet e reja do të caktonin moshën e provimit të drejtimit në 17 vjeç dhe mbajtësit e rinj të patentës do të kishin një periudhë prove dyvjeçare, gjatë së cilës nuk do të mund të drejtonin të vetëm.

Meqë ra fjala, sipas të dhënave më të fundit të Eurostat-it, numri i të vrarëve në rrugët e BE-së është ulur në dhjetë vitet e fundit në çdo vend, pra mesatarja për BE-në, shkruan Klix.ba.

Vendet më të mëdha si Franca, Gjermania dhe Italia – me disa nga rrjetet më të zhvilluara rrugore dhe numrat e makinave – kanë ende një numër të lartë vdekjesh, megjithëse numri i viktimave ka rënë ndjeshëm nga viti 2011 në 2020.

Këshilli Evropian për Sigurinë Rrugore, një organizatë e pavarur jofitimprurëse me qendër në Bruksel, e dedikuar për uljen e numrit të vdekjeve dhe lëndimeve në rrugë në Evropë, thotë se numri i vdekjeve në rrugë duhet të bjerë më shpejt.

“Të dhënat e reja të publikuara javën e kaluar treguan se numri i vdekjeve në rrugë në BE nuk po bie aq shpejt sa për të përmbushur objektivin kryesor për përgjysmimin e numrit të vdekjeve dhe lëndimeve të rënda deri në vitin 2030”, tha Graziela Jost e Këshillit Evropian të Sigurisë Rrugore.

Propozimi për lejet e drejtimit ndryshon ligjet ekzistuese të BE-së dhe është frymëzuar nga praktikat më të mira tashmë të vendosura në disa Shtete Anëtare. Një qëllim kryesor i rregullave të reja do të jetë përmirësimi i sigurisë rrugore, me masa që përfshijnë:

• Një periudhë prove prej të paktën dy vjetësh për drejtuesit e mjeteve fillestare pas kalimit të testit dhe një rregull i tolerancës zero për drejtimin e automjetit nën ndikimin e alkoolit. Kjo është thelbësore sepse edhe nëse shoferët e rinj përfaqësojnë vetëm tetë përqind të të gjithë drejtuesve të makinave, dy nga pesë aksidente fatale përfshijnë një shofer ose shoferë nën moshën 30 vjeç.

• Lejimi i të rinjve që në moshën 17-vjeçare të bëjnë një test dhe të fillojnë të drejtojnë makina dhe kamionë të shoqëruar për të fituar përvojë drejtimi.

• Përshtatja e trajnimit dhe testimit të shoferëve me qëllim përgatitjen më të mirë të drejtuesve për praninë e përdoruesve të rrezikuar të rrugës. Kjo do të ndihmojë në përmirësimin e sigurisë për këmbësorët, çiklistët, si dhe përdoruesit e skuterëve elektronikë dhe të biçikletave elektronike ndërsa BE-ja lëviz drejt lëvizshmërisë urbane më të qëndrueshme.

• Një vlerësim më i detajuar i kapaciteteve shëndetësore, duke marrë parasysh përparimet në trajtimin e sëmundjeve të tilla si diabeti. Drejtuesit do të inkurajohen gjithashtu të përditësojnë aftësitë dhe njohuritë e tyre të drejtimit për të vazhduar me zhvillimet teknologjike, sipas një raporti në faqen zyrtare të Komisionit Evropian.

Related Articles

Back to top button