Lajme

Klientët nuk kujdesen për çmimet: Industria e ushqimit të shpejtë po lulëzon

Nga rezultatet e fundit të fitimeve për restorantet e ushqimit të shpejtë, shihet se konsumatorët janë të gatshëm të shpenzojnë para pavarësisht çmimeve të larta.

Çmimet më të larta të kombinuara me qarkullimin më të ulët të punonjësve ndihmuan që lojtarët kryesorë të rriteshin me dy shifra.

“Unë mendoj se është një konsumator mjaft elastik, ku shikon rritje të çmimeve duke u zhytur, dhe shumë, shumë pak shtyrje,” tha shefi ekzekutiv i BTIG, Peter Sale.

Në tremujor, shitjet në të njëjtin dyqan në SHBA u rritën në të gjithë bordin: McDonald’s u rrit 12,6% nga viti në vit, Chipotle u rrit 10,9%, Wingstop u rrit 20,1%, Yum! Taco Bell i markave u rrit me 9%, Starbucks u rrit me 12%, Shake Shack u rrit me 10.3%, madje edhe Subway pa një rritje të shitjeve ndërsa përgatitej për të shitur, deri në 11.7% në Amerikën e Veriut.

Ky është një lajm i mirëpritur për investitorët, pasi të gjitha markat në mbarë botën rritën çmimet e menusë së tyre. Chipotle ishte një nga markat që i rriti më shumë, tha Sale në raportin e tij, por shitjet e saj në të njëjtin dyqan gjithashtu u rritën. CFO Jack Hartung tha se rritjet e çmimeve të menusë në krahasim me vitin e kaluar janë në “rreth 10 përqind”.

E gjithë kjo duket se bie ndesh me frikën e mëparshme se çmimet më të larta do të largonin konsumatorët, tha Sale. “Ne thjesht nuk e shohim atë tani.”

Në mega zinxhirët e ushqimit të shpejtë, konsumatorët po kërkojnë vlerë, tha analisti i Morningstar Sean Dunlop. “Ne kemi parë disa prova që konsumatorët po menaxhojnë kontrollet, veçanërisht në skajet me të ardhura më të ulëta të spektrit.”

CEO i markave, David Gibbs, i tha Yahoo Finance se kompania tenton të “lulëzojë” në kohë të vështira financiare, veçanërisht markën e saj Taco Bell.

“Njerëzit kujdesen pak më shumë për vlerën sesa kanë në vitet e fundit, ndoshta kur ishin pak më të gatshëm me para në xhepat e tyre,” tha Gibbs.

Duke folur me investitorët, CEO i Papa John, Rob Lynch tha se vlera i shtyn klientët e tij gjithashtu.

“Ne patjetër po hyjmë në një periudhë, nëse nuk e kemi tashmë…vlera do të bëhet më e rëndësishme se sa ka qenë në tre vitet e fundit dhe për këtë arsye është vendimtare për ne që të kemi strategji të besueshme dhe të suksesshme vlerash”.

Related Articles

Back to top button