Lajme

Si është më ekonomike të vozitësh në autostradë

Karburanti kursehet dhe ju vendosni ngarkesën më të vogël në motor.

Me çfarë shpejtësie është makina juaj më ekonomike? Të gjithë do të zhvillojmë filozofinë tonë dhe do të mendojmë se e dimë përgjigjen e kësaj pyetjeje, por ka disa rregulla që tashmë janë vërtetuar.

Gjegjësisht, ligji thotë se nuk guxoni të vozitni një makinë në rrugë me shpejtësi më të madhe se 130 km/h, dhe optimumi nga pikëpamja e konsumit të karburantit është edhe më i ulët.

Shumica e makinave mund të arrijnë një shpejtësi maksimale prej 170 km/h, dhe shpesh më shumë. Optimumi për motorin dhe konsumin është dukshëm më i ulët, dhe është gjithashtu e rëndësishme që të mos përshpejtoni papritur.

Rregulli i përgjithshëm është të përshpejtoni sa më shpejt, të kaloni në marshin më të lartë, të vozitni deri në 90 km/h dhe të ruani shpejtësinë e motorit nga 1500 deri në 2500 rpm, shkruan Blic.

Megjithatë, çfarë ndodh me autostradën? TÜV gjermane këshillon vozitje me shpejtësi deri në 80 për qind të shpejtësisë maksimale. Sigurisht, në rrugët ku kufiri është 130 km/h, është e qartë se më shumë se kaq nuk lejohet.

Prandaj, një makinë me shpejtësi maksimale 150 km/h duhet të qëndrojë në intervalin e shpejtësisë ndërmjet 105 dhe 120 km/h. Le të përsërisim edhe një herë vlerësimin e klubit gjerman të automobilave (ADAC), i cili llogariti për makinat e klasës së mesme se kur ngasin me 160 km/h, konsumojnë deri në dy të tretat më shumë karburant sesa me 100 km/h.

Së bashku me shpejtësinë maksimale, ka një sërë trukesh të tjera për të ulur konsumin e karburantit. Rregulli i artë është të vozitni me një ritëm më të qetë, pa përshpejtim dhe frenim të papritur, si dhe të planifikoni shpejtësinë, veçanërisht nëse vozitni me kontrollin e lundrimit në një rrugë me shumë kodra.

Related Articles

Back to top button